PU silent blocs

Beste leden,

Ik heb een getunede 1.6 TDI en heb onlangs mijn einddemper laten leeghalen.

Nu met een nieuwe uitlaatklem en de darkside developments downpipe dat er onder ligt, tikt de klem tegen mijn achterbrug omdat de uitlaat hangers (originele) te flexibel zijn.

Ik ben op zoek naar ZWARTE (I.V.M keuring belgie) polyurethaan uitlaat hangers (track use waarschijnlijk) die de uitlaat stil houden bij stationair draaien. Al rijdend is het geen probleem tenzij hobbels en verhogingen (verlaagd). Heeft er iemand ervaring mee/deze ook gestoken en heeft een link of website waar ik ze kan bestellen met snelle leveringstijden (een week/10dagen en geen 3-4weken)?

Ik dank jullie bij voorbaat

Met hartelijke groet
Kieran



POLO 6R 1.6TDI 2013
90pk -> 148pk
230Nm -> 336Nm
straight piped and lowered
 
volkswagen  polo  1.6TDI 
Je kan ook je klem iets draaien misschien?
Misschien zijn de oude rubber slap geworden en zijn nieuwe stugger?

Ik weet dat vroeger we in de garage speciale uitlaatrubbers voor vw hadden ivm de remus sportdempers die zwaarder in gewicht waren.

Is dit iets?

 
Je kan ook je klem iets draaien misschien?
Misschien zijn de oude rubber slap geworden en zijn nieuwe stugger?

Ik weet dat vroeger we in de garage speciale uitlaatrubbers voor vw hadden ivm de remus sportdempers die zwaarder in gewicht waren.

Is dit iets?





de klem draaien heb ik ook geprobeerd maar de klem raakt de brug op het dunste punt en niet aan de moeren
heb al nieuwe originele gestoken maar dei zijn ook te slap, daarmee dat het vragen aan de experts mijn volgende stap was ;)

ik ga de link dat je heb doorgestuurd proberen en hopen dat het hiermee verholpen is!

alvast bedankt voor je opmerking!
 
volkswagen  polo  1.6TDI 
  • Leuk
Waarderingen: Pigeon
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!