Voorstellen PtPazuzu // AW Highline

Hoi!

Ik ben PtPazuzu, ookwel Peter, en heb eind vorige week mijn AW Highline in white silver mogen ophalen als vervanging van mijn Golf 7 (geimporteerde) CUP. Ik lees al even mee op het forum als een soort van voorpret :)

De auto:

Polo AW Highline 1.0 70 kW / 95 pk DSG
Kleur: White Silver

Executive pakket
Active Info Display
Spiegelpakket
Parkeersensoren
Zij-/achterruiten 65% getint
Zonder type/motoraanduiding

Achteraf een afneembare trekhaak erop.

IMG-20200222-WA0002.jpgIMG-20200222-WA0000.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volkwagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 95PK DSG 
Mooie auto! Je weet dat als je er een afneembare trekhaak op zet er een enorm gat in je achter bumper komt in dat zwarte gedeelte, welke niet mooi is af te dekken daarna?
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Mooie auto! Je weet dat als je er een afneembare trekhaak op zet er een enorm gat in je achter bumper komt in dat zwarte gedeelte, welke niet mooi is af te dekken daarna?
Ik heb geen R-Line en gelukkig is dat alleen dan zo'n groot gat. In mijn geval zie jer er niets van: Op de foto ligt de trekhaak al in de kofferbak.
 
Laatst bewerkt:
Volkwagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 95PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!