Problemen met sluiten/openen panoramadak Polo 6R

Hoi allemaal,

Vanmiddag liep ik bij mijn auto vandaan toen ik zag dat mijn panoramadak nog open stond. Omdat ik de grijze lucht niet vertrouwde maar het toch fijn vind om de auto een beetje te laten luchten wou ik het op de “ventilatiestand” laten staan.

Omdat ik inmiddels al 30 meter van de auto verwijderd was deed ik dit middels de comforfortsluiting (met de sleutel). Toen het dak vanaf open stand ongeveer stond in de ventilatiestand, liet ik de knop van de sleutel los. Op deze manier deed ik wel vaker mijn raam open of dicht. Nu kwam ik laten op de dag terug bij de auto, en nu krijg ik het raam niet meer gesloten of verder open. Je hoort wel dat het motortje aanslaat en je kunt het raam dan ook lichtelijk zien bewegen.

Zou het wellicht kunnen dat het raam “denkt” dicht te zijn? In dat geval zou ik misschien de auto even aan de computer kunnen hangen ofzo. Als er andere ideeën zijn dan hoor ik dat graag!

Alvast bedankt! :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!