Probleempje..

Heb gisteren mijn nieuwe polo 6c gekregen 1.2 tsi met 110 pk..
Ik heb 2 vraagjes of iemand dit misschien herkend en misschien een simpele oplossing weet..

1; mijn auto maakt bij een constante snelheid een zacht piepend geluid.. als ik de rem intrap of verhoog de snelheid is dit weg.. iemand een idee?

2; ik heb een beetje speling op de bestuurdersstoel iemand die dit probleem herkent en een oplossing voor weet?

Ik hoop iets te horen!

Groetjesss
 
gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst
1 ik vermoed dat er nog een ribbel slang aan je actief koolfilter ontluchting zit hier is een modificatie voor als je zoek op het forum kan je er wel wat over vinden , maar dit is simpel op te lossen door een ander type slang te laten monteren
punt 2 ken ik persoonlijk niet maar er is hier ook wel wat over geschreven op dit forum
grt donna
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!