Probleempje met abs/esp/bandenspanning

Ik reed toenstraks op de autosnelweg en opeens gingen 3 oranje lampjes tegelijk aan (zie foto).
weet iemand wat het probleem is? Ik dacht aan een te platte band, maar waarom branden de lampjes van esp en abs dan?
image.jpg

Hallo,

Ik heb momenteel het zelfde probleem heb je jou auto nog uit laten lezen?
Zoja wat was er kapot?

Met vriendelijk groet,
 
Volkwagen  Polo 6R  1.2 bluemotion 
Hoi

Ja ik heb mijn auto toen laten uitlezen. Ze hebben toen de achterste abs-sensoren vervangen (300 euro). Dat heeft 3 weken gewerkt en toen was het terug. Hebben ze terug gekeken en bleek dat er een kabel gekneld zat en dus foutieve meldingen doorgaf. Dat herstelt en sindsdien nooit meer teruggekomen. Kabelherstel was ook 300 euro... En waarschijnlijk moesten de abs-sensoren dan ook niet vervangen worden...

Hallo,

Ik heb momenteel het zelfde probleem heb je jou auto nog uit laten lezen?
Zoja wat was er kapot?

Met vriendelijk groet,
 
Hoi

Ja ik heb mijn auto toen laten uitlezen. Ze hebben toen de achterste abs-sensoren vervangen (300 euro). Dat heeft 3 weken gewerkt en toen was het terug. Hebben ze terug gekeken en bleek dat er een kabel gekneld zat en dus foutieve meldingen doorgaf. Dat herstelt en sindsdien nooit meer teruggekomen. Kabelherstel was ook 300 euro... En waarschijnlijk moesten de abs-sensoren dan ook niet vervangen worden...
In dat geval toch die € 300,- van de ABS sensoren terug claimen lijkt mij.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!