Probleem met geluid vanaf Ipod op RCD310

Even voorstellen, mijn naam is Jan en heb sinds vorige maand een Polo 1.2 TSI die me zeer goed bevalt. Een probleem echter steekt de kop op: Als een Ipod aangesloten wordt op de RCD310 met de VW mediakabel speciaal voor de Ipod kan ik wel scrolleen door de Ipod maar ik krijg geen geluid????
Wie heeft dit ook ervaren of weet de oplossing?
 
Nee die moet aan staan. Het is een soort compensatie voor als je radio geluid harder of zachter is dan je aux geluid. Ik zat te denken misschien dat wanneer deze dicht staat je geen geluid hebt maar dat zal wel niet dan?!

In je menu staat je aux in aan?

Vreemd verhaal zeg,
 
Nee die moet aan staan. Het is een soort compensatie voor als je radio geluid harder of zachter is dan je aux geluid. Ik zat te denken misschien dat wanneer deze dicht staat je geen geluid hebt maar dat zal wel niet dan?!

In je menu staat je aux in aan?

Vreemd verhaal zeg,
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!