Probleem centrale deurvergrendeling incombinatie met radio

Bijgaand volgend probleem.

Dit weekend met autoradio ingebouw.
Na 4 keer me auto afsluiten houd de centrale deurvergrendeling ermee op.
Zekering nagekeken en de afstandbediening bij de vw dealer opnieuw laten inleren.
Uiteindelijk tot heden geen restultaat.
Vanmiddag naar de dealer om goed na te vragen wat het probleem is.
Hun hadden het namelijk over een voeding die nieuw moet worden gelegd van de zekeringenkast.
Alleen snap ik dat deel niet want er heeft een pioneer radio ingezeten de voeding precies het zelfde gedaan maar dan in een iso stekker voor de sony radio...
Constante + en geschakelde + het zelfde gedaan zoals ik bij me vorige auto heb gedaan.

Zie ik nog iets over het hoofd??
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Re: Probleem centrale deurvergrendeling incombinatie met rad

Dealer: heeft me radio eruit gehaald (overigens heel netjes) maar uiteindelijk was er 1 kabel die de geschakelde voeding was die ze door hadden geknipt en daarvan zeiden ze die hoort daar niet. Na dat deed de centrale deur vergrendeling het weer wel maar zelf wisten ze niet waar de storing zat ze dachten dat het aan de radio zelf lag manier van aansluiten van de geschakelde + waarbij werd gezegd dat er nooit een constante + aanwezig is in de kabel.

Na even nameten. Constante + en geschakelde + wel aanwezig...

Constante + en geschakelde + niet bij elkaar.... waarom niet?

De constante + geeft 12-14 volt af. De geschakelde valt af na het verwijderen van de sleutel uit het contactslot. Deze krijgt vanaf de constante + een voeding die in tegen gestelde richting in gaat..veroorzaakt een storing die de centrale deurvergrendeling niet meer laat werken.

Oplossing allebei apart aansluiten bij de radio..
Opmerking: Radio valt wel uit na het verwijderen van sleutel uit het contact.

Omdraaien van de 2 voedingen nog niet geprobeerd.
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!