Probleem achterlicht en stadslicht stuk

Vorige week heb ik samen met een vriend de US lights modulles ingebouwd. Paar dagen deed ie het.
Toen viel aan een kant mijn stadslicht helemaal uit en nou doet me achterlicht aan de zelfde kant het ook niet meer. Ik heb het lampje al gewisseld en alle zekeringen onder me stuur nagekeken.
De modulles zijn goed aangesloten met kabelverbinders. Dus zonder kortsluiting. Iemand enig idee waar dit door kan komen? En hoe het op te lossen is?
Als de sneeuw weg is ga ik de modulles weer eruit halen maar ik denk niet dat mijn achterlicht het dan zomaar weer gaat doen :(

Mvg
 
Oke dat moet ik dat ook in de zomer een keer doen.
Heb er alleen niet echt verstand van met relais enzo?!

Alles doet het gelukkig weer. Heb de modulles er net weer tussenuit gehaald toen deden me stadslicht en achterlicht het nog steeds niet.
Toen na veel denken dacht ik laat ik de accu is los halen zodat alles gereset word. En ja hoor daarna deed alles het weer haha.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!