Privacy shades ook in Polo 9N3?

Hier alvast een slechte telefoonfoto van het achterste ruitje. Ik heb even het schermpje er tegenaan gedrukt en de pasvorm is goed. Hij zit op de foto nog niet vast met de klemmetjes.
Het achterportier heb ik ook gepast en lijkt ook goed aan te sluiten. Als over twee weken de Polo in mijn bezit is en alles erin zit zal ik nog wel wat beter foto's ervan maken!

afb038-1.jpg
 
ja, ik heb eind vorige week de auto in ontvangst genomen en van het weekend heb ik de privacy shades erin gezet.
De kwaliteit vind ik iets minder dan sonniboy, maar die is dan ook 2x zo duur en levert niet voor dit type Polo. Ze zitten er verder wel netjes in hoor, maar soms zou een extra klemmetje de boel net istes strakker erin zetten. Er zitten in ieder geval nergens kieren of zo, dus ik ben er erg tevreden mee. Het geeft een mooie donkere look van de buitenkant.
Het spijltje wat bij de achterruit ontstaat doordat de zonwering uit twee delen bestaat heb ik de afgelopen dagen niet als hinderlijk ervaren.
Ik moet nog even wat foto's maken.
 
Ten eerste gefeliciteerd met je Polo.

Verschilt het zoveel in prijs dan en zijn die Sonniboy's echt zoveel beter ?
Dat spijltje lijkt mij echt niks, snap ook niet dat dit niet gewoon 1 geheel had kunnen zijn......

Maar naar de foto's ben ik erg benieuwd, ook al is het rot weer buiten, jij hebt ze er alvast in zitten Big Grin
 
Dank u!

De fabrikant geeft ergens op een site aan dat de achterruit tweedelig is omdat dat de kans op doorzakken verkleint. Daar heb ik met de Sonniboys nooit last van gehad.
Privacy shades voor de Polo kosten 110 euro, de A4 Avant Sonniboys kosten 275 euro.

Ik wou gewoon per se deze oplossing i.p.v. blinderen (dat krijg ik er niet door bij mijn vrouw) dus ik neem het spijltje voor lief. het stoort minder dan dat het lijkt.
 
Ja dat had ik ook ergens gelezen, dacht al, wat een onzin Stick Out Tongue

Zal wel komen omdat de A4 avant grotere ramen heeft hahaha
Maar scheelt wel een hoop geld zeg.

Qua blinderen zit ik met precies het zelfde probleem als jij, vind ze aso dus dan maar een andere optie.
Denk alleen dat ik het verschuif naar volgend jaar, anders komt het er ook niet doorheen!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!