Privacy glazen voor achterin Polo BM 5 deurs!

BlackPoloBM

Bekend lid
2,148
775
132
Ik ben op marktplaats privacy glazen tegengekomen. Deze verkoper vraagt 100 Euro voor beide privacy glazen.

Dat zijn donker getinte ramen voor in de achterste twee deuren.

100 Euro is op zich een leuke prijs om mijn auto te voorzien van deze ramen.

Alleen hij vraagt er wel 175 Euro voor om deze te monteren.

Is dit een redelijke prijs? 175 Euro voor montage van 2 ramen?

Ik vind het namelijk veel, maar ik ben geen monteur en weet niet wat en hoeveel werk erbij komt kijken.

Dit is de advertentie op marktplaats,

http://link.marktplaats.nl/493088977
 
die kleine ruitjes achter je achterdeuren..

betere optie: Sonniboy zonweringen! heb ze zelf ook en wil nooit meer zonder.. voor 170 eurie blindering op alle 5 de achterruiten, je ramen kunnen gewoon open, perfect op maat en volledig mon-en-demonteerbaar in 5 minuutjes
 
PoloDave zei:
die kleine ruitjes achter je achterdeuren..

betere optie: Sonniboy zonweringen! heb ze zelf ook en wil nooit meer zonder.. voor 170 eurie blindering op alle 5 de achterruiten, je ramen kunnen gewoon open, perfect op maat en volledig mon-en-demonteerbaar in 5 minuutjes

Hoe werkt zoiets? Als ik aan zonwering denk, denk ik aan die zwarte vierkante dingen die met zo'n plastic plakding aan je ruit vastgeplakt zitten haha.

Heb je maybe een foto, want ik neem aan dat dit geen folie is of iets dergelijks.
 
Omdat je achterruit uit 2 schermen bestaat en 2+2=4 ;)

1
29768624-1.jpg


2 & 3
94182417-1.jpg
 
Een 5 deurs heeft zelfs 6 schermen!!!
En de 3 deurs heeft er 4

Sonniboy maakt ze inderdaad met 3 schermen, die heeft de achterruit als 1 geheel, echter maken hun ze niet voor de polo 9n, dit zijn PRIVACYSHADES en die maken de achterruit uit 2 delen ivm doorhangen.
 
Heeft iemand de Sunnyboy schermen in een 5 deurs 6R ?

en indien mogelijk met foto's?

Ben zeer benieuwd naar de bevestiging. Op het youtube filmpke zie ik een klemmetje dat ze plakken ?

Tevens ben ik benieuwd naar het kleine ruitje achter de achterdeur.
 
PoloLandgraaf zei:
Heeft iemand de Sunnyboy schermen in een 5 deurs 6R ?

en indien mogelijk met foto's?

Ben zeer benieuwd naar de bevestiging. Op het youtube filmpke zie ik een klemmetje dat ze plakken ?

Tevens ben ik benieuwd naar het kleine ruitje achter de achterdeur.

Ik heb ze.. volgens mij had ik wel foto's in mijn topic.. moet je even kijken.
 
HakanC zei:
PoloLandgraaf zei:
Heeft iemand de Sunnyboy schermen in een 5 deurs 6R ?

en indien mogelijk met foto's?

Ben zeer benieuwd naar de bevestiging. Op het youtube filmpke zie ik een klemmetje dat ze plakken ?

Tevens ben ik benieuwd naar het kleine ruitje achter de achterdeur.

Ik heb ze.. volgens mij had ik wel foto's in mijn topic.. moet je even kijken.

viewtopic.php?f=41&t=902&start=60

hier de link. Bij de foto van de achter deur, is dat nu een plaksticker met het klemmetje op ?

ps. je auto......NICE !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Big Grin Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!