Prijzen M21 velgen

Zijn dit een beetje normale prijzen?
Of moet het goedkoper kunnen?
Tevens vraag ik me af hoe het met de km teller zit bij 215 banden ipv 185/60/14 (zo te zien een aardige afwijking)

17 Inch gemonteerd met 215/40/17 Hankook V12 Evo voor: 835,- Euro.
17 Inch gemonteerd met 215/40/17 Falken ZE912 voor: 825,- Euro.
17 Inch gemonteerd met 215/40/17 Pirelli P Zero Nero voor: 929,- Euro.
17 Inch gemonteerd met 205/40/17 Dunlop Sp Sportmaxx voor: 950,- Euro.
 
ik heb 205/40/17 Dunlop banden volgens mij zijn dat die SP Sportmaxx banden
ik weet eigenlijk niet of er veel km afwijking is maar als je van 185 naar 215 gaat zal het dan veel afwijken gezien het 30 omhoog gaat

ik moet wel zeggen dat 205/40/17 wel goed staat dat zeker!
 
17 inch met 40 band zal zeker dik staan! Ik hoor steeds vaker dat het qua comfort ook wel meevalt wat je inlevert. Al zou ik gewoon voor 17inch met 45 band kiezen... zon groot verschil is dat niet ;).
 
Zo dan Big Grin

195/45/17
205/40/17

Heb nog even een vraag bij ze uitstaan over de banden maten.
Maar zijn de eerste 2 genoemde merken iets?

Foto4PS4OVIJ-1.jpg
 
Kumho, Fulda, Hankook, dit soort merken maken prima banden tegen lagere prijzen als de bekende A-merken.
Blij in ieder geval weg van de Linglong en Wanli's van deze wereld, heb zelf aardig wat km's gemaakt op Nankang ns-2 die ik onder de polo 6N had.
Op droog wegdek goed te doen, maar op een nat wegdek zwak. Had niet graag in een noodstop of zeer scherpe uitwijkmanouvre terecht gekomen met deze banden.
 
Denk dat ik zelf ook voor Hankook ga, moet alleen nog even een goed adresje vinden waar ik voor een leuke prijs een hele set kan kopen, tot nu toe hoor ik verder niks van de bedrijven die ik een mail gestuurd heb wat de prijzen zijn, dus schiet lekker op!!!
 
Na mijn werk nog even naar Profiletirecenter gereden, die vertelde mij dat ik voor max 16" moet gaan met de maat 195/45/16 en dat bovengenoemde velg helemaal niet voor de Polo leverbaar was.

Heb toen voor de gein de AEZ Xylo laten uitrekenen 850,- met banden die ik niet kende, volgens hun een goede band, zal nog een vragen welk merk dat nou precies was.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!