Powerfilter Welke is goed???

Ik wil graag een powerfilter op mijn auto laten monteren voor een iets sportiever geluid.
Het betreft een vw polo 1.2 TSI van 11-2011 105 pk.
Iemand suggesties???
alvast bedankt!
 
Volkswagen  POLO  1.2 TSI 105PK 
Zal het aanzuiggeluid iets beinvloeden, dus qua geluid gaat het wel iets doen. Je gaat wel minder vermogen hebben aangezien je de warme lucht van de motor aanzuigt. Tuners gaan natuurlijk zeggen dat het vermogen omhoog gaat en dat bewijzen ze door middel van dynosheets. Ze zeggen er helaas meestal niet bij dat de dyno met open motorkap gebeurd is. Waardoor de ventilatoren op de testbank recht op de powerfilter blazen. Totaal iets anders als je met dichte kap op de baan bent aant rijden...

Voor geluid alleen zou ik nooit een powerfilter installeren. Het enigste waar je veel van gaat merken, is een volledige open uitlaat (vanaf de turbo) eventueel in combinatie met een CAI. Maarja dat kost wel wat.
 
Ben niet bekend met alle afkortingen, dus weet niet of het al genoemd is hoor, maaar...
Wat hij eventueel ook nog kan monteren is een dumpvalve, voor een "sportiever geluid"?
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Zou mijn voorkeur ook niet hebben, want je schiet er niets mee op. Maar het klinkt wel "Sportief" Stick Out Tongue

Maar in welke polo zou jij nog wel willen rond rijden aangezien je al de dikste hebt?! Big Grin
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Zou mijn voorkeur ook niet hebben, want je schiet er niets mee op. Maar het klinkt wel "Sportief" Stick Out Tongue

Maar in welke polo zou jij nog wel willen rond rijden aangezien je al de dikste hebt?! Big Grin

Tja voor wat et kost idd, heb je er weinig voor. Zo'n forge dump valve kit is meestal wel wat robuuster (kan beter tegen hogere turbodruk).

Ik wil een polo met een 2.5tfsi en quattro :mrgreen: (zal er helaas nooit komen en droomt verder)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!