Post hier de mooiste polo's

ligt volgens mij STATIC! (had ik ergens gelezen)

15cbq8n.jpg
Ik zal wel een uitzondering zijn maar dit vind ik dus echt lelijk.
Niet de wagen maar wel de verlaging.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
je bent jong en je wilt wat zeker haha?
tegenwoordig is het bij de jeugd, hoe platter hoe beter(in bepaalde maten toch) ;)

Die rode vind ik ook wel veel te laag, cm of 2 a 3 naar boven is in mijn ogen beter, en platter hoe beter? Ik zie mijn vriendin wel gaag met wat ronddingen, liever geen platte plank zlwel vooraan als achteraan niet. Big Grin ofwel behoor ik met mijn bijna 22jaar niet meer bij de jeugd. xD
 
een vrouw is nog een ander verhaal daar hebben jullie gelijk in, maja dat zijn menings verschillen.
vind dat enorm dik zo diep in de kassen, lekker dicht bij moeder aarde.
hoe oordelen jullie dan over airride als ik vragen mag? vinden jullie dat ook allemaal maar 'lelijk' dan? want dan liggen ze eigenlijk zo goed als op de grond.
 
een vrouw is nog een ander verhaal daar hebben jullie gelijk in, maja dat zijn menings verschillen.
vind dat enorm dik zo diep in de kassen, lekker dicht bij moeder aarde.
hoe oordelen jullie dan over airride als ik vragen mag? vinden jullie dat ook allemaal maar 'lelijk' dan? want dan liggen ze eigenlijk zo goed als op de grond.

Ja airride vind ik afgrijselijk. Persoonlijk vind ik niet dat een wielkas over u velg moet hangen. Band kas gelijk vind ik et knapst, maarja dat is natuurlijk persoonlijk. ^^
 
een vrouw is nog een ander verhaal daar hebben jullie gelijk in, maja dat zijn menings verschillen.
vind dat enorm dik zo diep in de kassen, lekker dicht bij moeder aarde.
hoe oordelen jullie dan over airride als ik vragen mag? vinden jullie dat ook allemaal maar 'lelijk' dan? want dan liggen ze eigenlijk zo goed als op de grond.
Offtopic:
Airride of static -> Zo laag mogelijk! :mrgreen::cool:

Ik vind het iig ook super dik als een auto met de velgen helemaal in de kasten ligt. Wat ik het sexiest vind is (vooral bij golf mk1 en mk2) is als de banden wat schuin staan.

Zo dus:
DSC_0114kkkkkk-2-900x515.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!