PON komt in actie tegen autodiefstal

graafie

Exclusive lid
2,121
370
83
Volgens autovisie van de Telegraaf gaat PON eindelijk iets doen om het dievengilde te stoppen.
Er komen drie verschillende pakketten beschikbaar, Basis, Pro en Pro plus. De duurste gaat 1099 euro kosten voor de Polo. Lijkt me best wel een groot bedrag, waarschijnlijk willen ze zelfs hier nog op verdienen. Onder andere het chassisnummer afdekken (duh, worden we wakker?). Zo,n Bearlock versnellingsbakslot lijkt me daarentegen niet verkeerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dus dit zijn de pakketen:
Pakket Basis (? euro):
- Verlijmen van de kentekenplaten
- Het afdekken van het chassisnummer
- Het etsen van het kenteken in ruiten
- Instellen van de centrale deurvergrendeling

Pakket Pro (? euro):
Pakket Basis +
- Installatie van een voertuigvolgsysteem

Pakket Pro Plus (1099 euro):
Pakket Pro +
- BearLock versnellingsbakslot


Als je denkt dat Bearlock inbouwen al snel 500 euro kost, dan is de pro pakket niet duur met voertuigvolgsysteem
 
Wat ik bedoel is waarom komt PON niet met een coulance regeling dat het werkloon voor hun rekening is (of gedeeltelijk), zij leveren toch een product af die makkelijk te stelen is door 'handige Henkie'? Jarenlang alarmsystemen verkopen die de inbrekers niet afschrikt en jarenlang heeft PON gedaan alsof er niets aan de hand is.
Het is te hopen dat deze pakketten in de toekomst standaard geleverd worden bij een nieuwe auto.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Juist, eerst een markt creëren en dan actie ondernemen maar er ook nog op willen verdienen.
Je zou toch denken dat ze in al die jaren voldoende hebben verdiend aan het vervangen van de gestolen items en de reparaties.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!