Polomatic :: 1997 Volkswagen Polo

Ik zal me even voor stellen:

Mijn naam is Trea en ben de vriendin van Reddevil.
Sinds vandaag ben ik een eigenaar van een 6n 1.4 automaat met originele 31xxx op de teller uit 1997.
Vragen zijn welkom
 
verlagen, andere koplampen ivm xenon. andere velgen. de rest moet ik nog even kijken.
Moet eerst wennen aan een automaat, heb nog nooit met een automaat gereden maar volgens reddevil ben ik daar zo aangewend:smile:
 
Welkom gezellig!

Went gauw hoor een automaat!
Ben benieuwd hoe het polo'tje er zo bij staat maar als vriendin van reddevil twijfel ik er niet aan!
Komt er niet een 20vt in? Hahaha
 
Gisteravond de Nothelle velgen er onder gezet zodat de originele velgen gestraald en gespoten kunnen worden. Maar ik vind ze er niet zo mooi onder staan.
Ik ga persoonlijk liever voor 14" en verlagen dan 16" en zo hoog:mrgreen:

Plaatje bij praatje
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!