Polobm6r :: 2014 Volkswagen Polo

Wel even een filmpje maken hoor ben benieuwd en er komen toch wel orginele achterlichten in?

Zal van het weekend een filmpje maken als ik het niet vergeet :mrgreen:
De achterlichten van me vorige polo komen er weer in de zwarte.
Rvs zit er onder maakt alleen niet zo veel herrie als ik verwachte maarja is nu geen aanhouder voor politie dat scheelt ook weer.
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
Zal van het weekend een filmpje maken als ik het niet vergeet :mrgreen:
De achterlichten van me vorige polo komen er weer in de zwarte.
Rvs zit er onder maakt alleen niet zo veel herrie als ik verwachte maarja is nu geen aanhouder voor politie dat scheelt ook weer.

Haha beter iets te weinig dan iets te veel Stick Out Tongue
Maar als je hem een beetje inrijd wordt het geluid nog wel wat harder meestal ;)
 
Haha beter iets te weinig dan iets te veel Stick Out Tongue
Maar als je hem een beetje inrijd wordt het geluid nog wel wat harder meestal ;)

Ja dat lijkt me ook wel is een flinke pijp die onder me wagen hangt nu dus hoop t wel.
Maar kreeg te horen als je een turbo hebt je meestal minder geluid maakt.
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
Zo ben een tijdje afwezig geweest druk gehad met van alles en nog wat.
Maar we zijn weer helemaal terug en gaan snel van alles doen aan de Polo.
Nu alleen sportpendalen en Bastuck catback uitlaatsysteem.
Me achterlichten zijn opnieuw gedaan en komen er snel op.
Heb een gti bumper gekocht die gaan we cleanen er komt een gti grill op achterlogo word aangepakt andere velgen er onder en verlagen.
Dus we hebben de komende tijd wat te doen ik zeg met MIVW moet hij klaar zijn voor het volgende seizoen.

Wel ben ik op zoek naar iemand in de buurt van Amsterdam die functies kan aanzetten met VAGcom??????
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!