Polo9N3 renovatie

4b8140de928ded8316c89ed772cdca1a.jpg


Goede avond mede 9N3 rijders[emoji111]️!

Door dat ik helemaal gek ben van het 9N3 type zeker als die geslammed is, heb ik besloten mijn gespaarde geld niet te investeren in het aankoop van een nieuwe volkswagen maar mijn huidige auto te renoveren haha!

Nu ik weet dat ik hem voor langere tijd ga rijden wil ik hem meteen naar mijn smaak gaan maken maar ook alles in 1x mits het beschikbaar is.

Wat ik wil?

Interieur;
• zwarte hemel
• leder interieur (liefst bruin/oranje soort)
• GTI stuur
• dubbele radio met bluetooth en carkit inbouw
• Luxe armsteun
• Oplossing voor bekerhouders?
• Shortshift versnellingspook
• 2platte achterhoofdsteuntjes (zoals midden)
• plat gaspedaal net als in golf
• cruisecontrol
• nieuw type temperatuur draaiknoppen
• witte tellerbak net als in 6R
• lampen in deur
• lampen bij voeten
• 2 lampjes ander iedere kant achter in

Exterieur;
• legerprint motorkap wrap.
• legerprint dak wrap.
• blackhousing koplampen
• gele lampen folie
• smoke achterlichten
• ducktail spoiler ( net als op civic eg zit) (als dit kan)!?
• 3SDM breedset of en getrokken bandjes)
• schroefset
• gti grill met gtd tekst
• geblendeerde ramen
• nieuwe draagarmen die niet gaan piepen?
• us module voor runninglights
• GTI voorbumper
• Mistlampen voor
• highline module voor homecoming en vergrendeling instellingen etc..
• andere uitlaat als dit kan bij diesel?
• verroest zijscherm?
• tankdeksel
• achter schijfremmerij

Motorisch;

Ik heb een 1.4 TDI 3 cilinder.
Nu wil ik dit blok laten reviseren en met grotere turbo rijden. Wat is het beste om dit blok te tunen? Of zijn er andere opties? Wil nu meer snelheid en koppel. Wat is hier de beste oplossing voor? Ander blok? Wie o wie kan mij info geven?

Groetjes,

Robert Jan[emoji111]️
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: Robin66079
Wow, dat zijn geen misselijke plannen. Hoop voor je dat de auto dat waard is.
Voor die wrap ken ik wel iemand dus als je interesse hebt...
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Dat zijn flinke plannen!
Als ik jou was zou ik voor een 1.9TDI gaan dan kan je een PD130 nemen heb je standaard 130pk en eventueel verder te chippen naar meer en een stuk meer koppel.
Als ik me niet vergis kan je ook de verstuivers turbo en verdere bijbehorende delen van een 150pk diesel 1.9tdi erop bouwen als je dan gaat chippen kom je op nog meer uit als je ook de uitlaat aan past en ik denk dat je dan ook aan andere aandrijfassen moet gaan denken want de meeste gaan volgens mij tot 400nm anders heb je kans dat ze krom gaan trekken.

Ben benieuwd man!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!