Voorstellen Polo2023

Goedenavond,

Ik zit al een aantal jaar mee te kijken hier op het forum, in 2018 heb ik mijzelf voor het eerst voorgesteld onder de naam Polo2018. Kon helaas mijn naam niet meer gebruiken omdat ik hem gewoonweg niet meer wist. In 2018 ook voorgesteld met een polo aw met alles erop en eraan geen r line, dit was een bewuste keuze. Nu na 5 jaar en net geen 19dk maar konden we een mooi inruilbedrag krijgen en zijn we overstag gegaan voor een zgan polo. De polo was ingeruild door de eerste eigenaar omdat hij hem niet lekker vond rijden en weer terug naar een golf wilde. Zodoende stond er maar 247km op de teller en was er een flink stuk van de nieuwprijs af. Al met al een goede deal en een vrouw die erg blij is. Inmiddels is hij verlaagd door Lowering en wil ik nog wel wat dingen gaan doen, echter er zijn voor dit model nog niet echt optische dingen beschikbaar. Mochten jullie tips oid hebben dan hoor ik dat graag. Oja, ikzelf heet kenny en ben 37 jaar en de auto van mijn vrouw is ook wel een beetje mijn hobby. Ik zeg dan ook wel mijn vrouw maar is uiteindelijk ook van mij .
 

Bijlagen

  • 20230218_145019.jpg
    20230218_145019.jpg
    5 MB · Weergaven: 64
Volkswagen  AW facelift  1000cc 1.0tsi 95pk 
Welkom, nogmaals!
Persoonlijk ben ik nog steeds erg blij met m'n helix subwoofer/versterker. Dus mocht je je audio wat willen upgraden kan ik dat zeker aanbevelen.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
  • Leuk
Waarderingen: Samv5
Dat is inderdaad wel een leuke upgrade. Nu moet ik zeggen dat deze polo t.o.v die vorige wel echt een verbetering in speakers heeft onderdaan. Aardige bas komt er uit terwijl het geen geupgrade systeem is.
 
Volkswagen  AW facelift  1000cc 1.0tsi 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!