Polo weg .. nu een SSS

Na veel gedoe met mijn Polo heb ik besloten deze te verkopen.

Maar ik wilde weer een kleine auto terug , dit keer met veel meer vermogen en meer opties.

Ik heb na wat rondkijken gekozen voor een Jap , betrouwbaar snel en luxe.

Het is een Suzuki Swift Sport geworden wel een nieuwe want ik wilde geen afgetrapt hok.

Maar foto's zeggen meer dan 10000 woorden.


Alle tekst van de kont verwijderd.

h13x.jpg


toen was het logo in de grille aan de beurt.



Verder heb ik :

Bosh aerotwins geplaatst
stadslichtjes vervangen door leds
Dopjes op wielbouten geplaatst
Richting aanwijzerbollen achter vervangen voor Philips Silver
Zij scherm knippers vervangen voor zwarte.
Richting aanwijzer bolletjes voorzijde vervangen voor de Silver.
Instaplijsten geplaatst
Claxon vervangen voor de dubbele.

................................
 
Kan het me goed voorstellen, echt sportief klinkt het dubbele originele uitlaatsysteem niet. Ga je alleen voor een andere achterdemper of ga je meer vervangen?
Ik had persoonlijk ook liever het S logo nog op de achterklep gezien, vind dit ook iets te kaal, maar uiteraard is het jouw wagen en smaak! :)

Heb een prijs opgave van MB gekregen en moet zeggen valt me reuze mee voor een RVS einddemper , het geluid schijnt volgens hun mooi donker maar niet storend te zijn
Het enige nadeel is dat ik wel even naar Belgie moet , maar gelukkig heb ik daar in de buurt een goede vriend wonen dus kan er een leuke combie van maken.

Maar dat is eigenlijk het enige wat ik nog wil veranderen aan de Swift.

Het hele kale kontje vind ik persoonlijk wel gaaf , maar smaken verschillen ( gelukkig ) ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!