Polo uit 1986 mk2 vonkt niet meer

De auto (1043 cm³, 45 pk) viel na 200m van huis weggereden te zijn uit.
Thuis ben ik opzoek gegaan naar het probleem:
de start motor draaide
Geen gekke geluiden
Genoeg benzine
Dus heb ik het luchtfilterhuis er af gehaald en de bougies verwijderd, de bougies vonkte niet op het blok dus ik heb alle kabels van de bobine los gemaakt en die door gemeten daar meten ik niet genoeg dus heb ik een nieuw bobine gekocht maar hij doet het nog steeds niet.
Dus ik vroeg me af of iemand me misschien verder kan helpen
 
Volkswagen  Polo mk2 1986  1l 45pk 
De zekeringen in het zekeringen kastje waren allemaal goed.
Ik heb inmiddels naar de verdeler gekeken en daar zag ik dat de rotor was verbogen en dat het vol met metaal gruis lag dus ik heb in middels een nieuwe kap met nieuw rotortje besteld.
Nee ik heb de kabels van de bobine afgehaald om de bobine zelf door te meten de kabels heb ik nog niet door gemeten.

Dank jullie wel voor alle snelle reacties
 
Volkswagen  Polo mk2 1986  1l 45pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!