Polo('s) Gespot!

6511B263-5A1C-45AD-8741-EB87B76698DB.jpeg Vanmiddag in Eindhoven een verlaagde grijze 6R met een vrij specifiek stickertje op de linker spiegel.
Er zat overigens een dame achter het stuur. Ik denk niet dat ze weet wat de sticker betekend. :mrgreen:;)
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Wie reed er een half uurtje geleden in Hardenberg met zijn verlaagde witte 6r? Ramen deels geblindeerd en 17 of 18 inch velgen? In Baalder om precies te zijn...
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2TDI BlueMotion 
Op de A20, ter hoogte van Rotterdam Centrum, kom ik regelmatig een rode Polo GTI AW tegen.
De chauffeur weet, net als ik, heel erg te waarderen dat ik exact dezelfde auto rij.
We steken duimen omhoog en seinen naar elkaar enz.

Toevallig ook lid van dit forum?:smiley:
 
VW  Polo GTI  2.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: TottiGTI
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!