Polo Rick b :: 2010 Volkswagen Polo 6R

Inderdaad aftermarket.
Wil er niet te veel meer aan doen, gti achterbumper en uitlaat lijkt me nog wel mooi.
Xenon zit er in, dus moet nog even orginele vw. Led kentekenverlichting! Ben er nog niet over uit of ik hem laat chippen. Dat moet dan wel tot de Max.
 
GTI upgrate @ 1.2TSI

Hallo Polo chauffeurs!

2 weken geleden GTI achterbumper en uitlaat opgehaald, afgelopen zaterdag maar eens gemonteerd. achteraf fluitje van een cent!
Meteen de orginele LED kenteken verlichting gekocht en het is gewoon AF!
 

Bijlagen

  • IMG_0827.jpg
    IMG_0827.jpg
    93 KB · Weergaven: 277
  • IMG_0812.jpg
    IMG_0812.jpg
    94.2 KB · Weergaven: 275
  • IMG_0828.jpg
    IMG_0828.jpg
    93.1 KB · Weergaven: 271
Ik ben het met Polodave eens! Ik wil hem nog laten chippen hebben jullie nog goed advies? JD engineering leek me wel geschikt alleen wel prijzig. Namelijk 690 euro! Wanneer die gechipt is worden de TSI letter vervangen door rode TSI letters
 
Als jij het zo mooier vindt: vooral zo laten!
Ik kan je helaas geen advies geven over het chippen. Ik hoor wel heel veel positieve verhalen over JD.

Leuk idee om de TSI letters te vervangen door rode na het chippen! Big Grin
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Mooie auto man! En zeker geslaagd die achterbumper met dubbele uitlaat sierstuk.
Ik wil me auto ook laten chippen bij JD.
Kweet niet of je korting krijgt als er meerdere mensen tegelijk hun auto laten chippen?
Wens je veel veilige km`s rijplezier toe.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!