Polo of Golf

Webgangster

Beheerder / Webhoster
Beheerder
MyPolo - Team
559
19
32
Misschien is het hier wel al eens voorbij geweest.
Waarom heb jij voor de Polo gekozen en niet voor de Golf?

Is het de prijs? Het model? Gewicht? Motoren?

Ik ben benieuwd ;)
 
BMW  1 serie  1.6 
Persoonlijk vind ik de polo altijd al knapper of de Golf, maar dat is natuurlijk ook persoonlijk.
Heb voor ik mijn eerste polo kocht getwijfeld tussen golf V & de 9n3. De ouders van mijn vorige vriendin hadden een Golf V & mijn zus toen ook en heb daar toen paar keer mee gereden maar vond de Polo veel leuker rijden.

'Klein' vinnig bakje, zeker ook als toen eerste auto was dat meer als groot genoeg, natuurlijk ook z'n voordeel met de verzekering dat de polo goedkoper was dan de golf.

Nu sinds iets meer als een maand de 9n3 vervangen door een 6r, gewoon omdat ik nogaltijd dezelfde mening over de polo's heb. Ben gaan testrijden met Golf VI & de VII maar de Polo sprak mij nog altijd meer aan. Golf is meteen een klasse hoger.
 
Heb gekozen voor polo 6r t.o.v. golf,omdat ik voor een golf van 2008 ook een mooie polo kon aanschaffen van 2010 met minder km's op de klok.En bovendien heeft de polo een mooi uiterlijk.Verder goedkoper in wegenbelasting,onderhoudskosten.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!