Polo nieuwe condensor...

Gisteren de condensor vervangen zo lek als een mandje, leuk.klusje. vandaag even weer vullen, en dan kan zoon lief weer klappertandend robd tuffen...

Bijlagen

• IMG-20260820-WA0004.webp
    IMG-20260820-WA0004.webp
    1.1 MB · Weergaven: 23
  • IMG-20260820-WA0006.webp
    IMG-20260820-WA0006.webp
    1.5 MB · Weergaven: 19
  • 20260820_163629.webp
    20260820_163629.webp
    1.8 MB · Weergaven: 19
  • 20260821_120552.webp
    20260821_120552.webp
    1.4 MB · Weergaven: 22
Volkswagen  Polo 
Als jezelf een beetje handig en technisch inzicht hebt is het ook wel leuk en leerzaam om er zelf mee aan de slag te gaan.

Zo heb ik van diverse auto’s al wel condensors vervangen, leuk en leerzaam en gewoon op de oprit allen.

Sommige heb je mazzel en pak je ze er zo na wat demonteren en slangen eraf van bovenaf uit. Andere moet je het front deels of helemaal demonteren om er enigszins bij te kunnen, nadien laten afvullen en je bent voor een derde van die 500 euro klaar.

Volkswagen  Polo 6C 
Als jezelf een beetje handig en technisch inzicht hebt is het ook wel leuk en leerzaam om er zelf mee aan de slag te gaan.

Zo heb ik van diverse auto’s al wel condensors vervangen, leuk en leerzaam en gewoon op de oprit allen.

Sommige heb je mazzel en pak je ze er zo na wat demonteren en slangen eraf van bovenaf uit. Andere moet je het front deels of helemaal demonteren om er enigszins bij te kunnen, nadien laten afvullen en je bent voor een derde van die 500 euro klaar.
Áls je handig bent maar dat ben ik absoluut niet. Daarbij heb ik een hamer en een zaag. Ow en een metaalkniptang, kom je niet echt ver mee. En stel dat ik alles qua gereedschap en kennis, zou hebben dan speelt mijn rug parten want die is zelf ook aan een flinke revisie onderhevig.
Ik zou echt willen dat ik het zelf kon en niet alleen qua kosten.

Volgens mijn garage heb ik het type waarbij de hele voorbumper verwijderd moet worden.

Volkswagen  '03 Polo 9N 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!