Polo mini meeting "MSV De Drijfstang"

spiky

Lid
Ik en een ander lid van dit forum hebben naast onze Polo ook de hobby in modelbouw.
Wij zijn samen ook lid van MSV De Drijfstang in Nunspeet, en hebben daar 2x per jaar showdagen.

Zo ook vandaag nog.

Natuurlijk mogen de Polo's niet ontbreken op de modelbaan, en heb ik een deel van mijn collectie geplaatst in vorm van een meeting.
IMAG4117.jpg

Mocht je het leuk vinden dit in het echt te zien? kom dan vandaag nog naar de laatste showdag van onze verengiging te Nunspeet.

Meer info: www.dedrijfstang.nl

Gr, Erik

Vw  Polo 
Wat leuk!! Ik wist niet dat je lid was van dedrijfstang! We moeten helaas vanmiddag weg, anders hadden we ff kunnen babbelen...ik woon nl.niet zo heel ver weg van de Bloemhofweg..Maar goed, in de voorjaarsvakantie is er toch weer 1?

@polotje: idd. Elke donderdag avond zijn we er wel, dus babbelen kan altijd :)
In de voorjaarsvakantie hebben we weer showdagen.

@viciouze:
We rijden 2rail analoog met matrieel van de leden. Ofwel diverse merken.

Gr Erik

Vw  Polo 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!