Polo in het zonnetje

m1karabijn

Premium lid
129
141
72
Forum leden ik ga nou een verhaal houden waar vooral de jonge leden denken wat moet die ouwe.

Maar wil het toch even doen om de Polo te promoten.

Ik heb 40 jaar geleden mijn rijbewijs gehaald maar daar voor al stiekem gereden zonder rijbewijs.

Mijn vader had toen ik klein was een autosloperij op de hoofdweg in Rotterdam dus ik maakte al vroeg kennis met auto’s.

Ik weet niet meer hoe oud ik was toen mijn vader een VW kever zo had geprepareerd dat ik er mee in het achter liggende weiland heb leren schakelen en crossen was een heerlijke tijd.

Dat was dus mijn eerste en tevens laatste VW heb alleen andere merken gereden.

Vroeger waren auto’s natuurlijk in alles anders zowel technisch als qua veiligheid.

Bijvoorbeeld ik heb een Oldsmobile 98 regency gehad die zoop werkelijk 1 op een emmer dat was echt niet bij te houden ik dacht 5.8 Ltr 8 cylinder automaat en volgens mij woog de auto 2400 Kg maar toen was de benzine 80 cent per Ltr omgerekend met nu 35 Euro cent is niet meer voor te stellen.

De veiligheid liet te wensen over je dacht mij kan niets gebeuren maar ik heb filmpjes gezien dat zo’n zware Amerikaanse bak na een aanrijding helemaal uit elkaar viel met doden tot gevolg.

Natuurlijk heb ik in verschillende merken auto’s gereden Opel , BMW , Mercedes ,Volvo , zelfs een Fiat Panda gehad net voor aanschaf op Kinderdijk geweest en een klap van de molen gehad.;)

Als jullie denken die gozer is rijk dan moet ik je teleurstellen alle merken hierboven genoemd waren 2e hands sommige zelfs dik 2e hands.

Kortom ik denk een paar miljoen Km gereden in mijn leven alleen al 12 jaar koerier geweest X 120000 Km per jaar.

In al die tijd 1 kleine aanrijding gehad stelde niets voor wil mij niet op de borst kloppen maar ik denk dat ik een goede chauffeur ben en natuurlijk geluk gehad want een ongeluk zit in een klein hoekje.

In de loop van de jaren ging de veiligheid met rappe schreden omhoog denk aan de airbag en de kreukelzone in de auto’s van tegenwoordig.

Dus kan ik wel zeggen dat ik een beetje ervaring heb met auto rijden en dat is precies waarom ik dat hele k*t verhaal hier boven heb geschreven.

Want ik rij vanaf jan van dit jaar de Polo Gti AW 2019 en ik moet zeggen wat een fantastische auto het heeft alles wat een auto moet hebben Comfort , Veiligheid , Sportief en dat voor een B segment auto.

Van alle auto’s die ik heb gehad vind ik de Polo qua prijs verhoudingen met andere merken hierboven genoemd er met kop en schouders boven uit steken.


Ik voel me veilig , rijden , sturen en remmen is geweldig en het ligt als een blok op de weg.
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 245 Pk 430 Nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!