Polo Highline tsi 90 dsg besteld

:mrgreen: Na van alles en nog wat onder andere Polo G40, weer een Polo besteld, 3 deurs (stapt bijna nooit iemand achterin) Nog even doorbijten in de bmw tot begin juli;)

Wat is trouwens de benaming, 6R of is er al een nieuwe bekend?

Groet, Marcel.
 
Dank voor de felicitaties!

6C, ok nu maar achterhalen welke modificaties ik met 6C niet kan doen die met de 6R wel kunnen..ik hoop dat de koplamp unit hetzelfde is omdat LED nog niet bestelbaar is, kan ik er misschien OEM Xenon in plaatsen.
 
Dank voor de felicitaties!

6C, ok nu maar achterhalen welke modificaties ik met 6C niet kan doen die met de 6R wel kunnen..ik hoop dat de koplamp unit hetzelfde is omdat LED nog niet bestelbaar is, kan ik er misschien OEM Xenon in plaatsen.
Ik heb zelf ook een 6C besteld (zie elders in deze groep) en inderdaad, xenon met led, of alleen led is nog niet leverbaar, met uitzondering van de cross polo. Volgens de dealer komt dit in het najaar.
Beetje jammer want had zelf ook graag xenon op m'n nieuwe polo gehad. Aftermarket is er al wel het een en ander te koop maar wat ik hier en op andere fora lees schijnt dan de koplamphoogte verstelling niet te werken hetgeen over 4 jaar een kans op APK afkeuring oplevert.
 
Ik heb me inmiddels redelijk ingelezen in het forum (dank daarvoor trouwens!!) en ga voorlopig mijn dagrijlampen vervangen door LED en een Xenon set van pilot voor dimlicht, goed te betalen en de foto's van de leden die dit al hebben zien er goed uit.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!