Polo highline - 1.2 - 7-dsg R-line besteld

Mooie R-line!! Big Grin Ook de kleur vind ik erg mooi.
Hoe is de pasvorm van je Sony-radio/navi? Zo op de foto's lijkt het er goed uit te zien. Als je die wat langer hebt gebruikt, ben ik benieuwd naar je ervaringen.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
De eerste 1800km zitten er op. Muv het verbruik ben Ik zeer tevreden over de auto.

Het gemiddelde verbruik is ca 6L/100km mits je nooit harder als 110km/h rijd.
Retourtje Parijs zorgt voor een gemiddeld verbruik van 7.6L/100km. Vrijwel alleen snelweg met de cruisecontrol op 130km/h.

Voor mij verder niet belangrijk (tankpas van de baas), voor andere misschien wel.
 
Een prachtige auto en ook in die kleur is die erg mooi. Ik kon ook de R-line bestellen met 1000 euries korting maar heb andere opties genomen en heb ook die 500 euro inruilkorting gekregen.
Medio in week 20/21 verwacht ik mijn Polo TSI 1.2. 105Pk Highline in de kleur peppergrey.
Ik wens je heel veel plezier toe met deze schitterende auto.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!