Polo highline - 1.2 - 7-dsg R-line besteld

Hallo!

Ook maar even aanmelden hier :).

Ik heb half december een Polo besteld met een R-Line pakket (en nu zien dat er 1000€ korting is :oops:).

Heb de Polo besteld in Shadow Blue (niet mijn keuze, verplichting van de baas...).

Verder heb ik hem besteld met de volgende opties:
3-Deurs
Xenon
Park Distance
Sportonderstel
Licht & Zicht pakket
2-din Navi van Sony/Tomtom

Kan iemand mij wat vertellen over de standaard speakers in de Polo? Ik heb proefgereden in een Comfortline met een autoradio van Sony. Dat geluid was waardeloos. Ik heb nu een Fiesta met een "Sony pack" en daar ben ik zeer tevreden over.
 
Welkom!
En jij had liever een andere kleur gehad? ;)
btw met de juiste velgen is shadowblue echt een hele mooie kleur :)

Qua geluid vind ik de 6r prima, de bass laat somsnogaleens te wensen over als je van echt knallen houdt, maar verder is 't zeker geen slechte set naar mijn mening.
Weet niet of je ook 6 speakers hebt besteld?
Al kan ik je niet vertellen hoe het is icm een sony/tomtom systeem, ik rijd zelf namelijk met een blaupunkt systeem van vw ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Ik heb zelf een shadow blue Polo (Highline). Heb zelf een Sony radio gekocht, geluid vind ik perfect hoor, niets mis mee.

Met de kleur is toch ook niet heel veel mis ? ;) Naar onderstaande foto kijkende...



 
Laatst bewerkt door een moderator:
BMW  1 serie  1.6 
Heb ook een comfortline met sony radio.
Vind het geluid voor een origineel systeempje best aardig.
Als je echt hoogwaardig geluid wil dan zal er inderdaad een set andere speakers in moeten met evt een versterker.

Kan me herinneren dat mijn ex Golf V veel en veel beroerder geluid had origineel als de polo 6R.
 
Volkswagen  Polo 6c Highline  1.2 TSI 
Gewoonjan zei:
Welkom!
En jij had liever een andere kleur gehad? ;)
btw met de juiste velgen is shadowblue echt een hele mooie kleur :)

Thanks, en ja ik had hem liever in helemaal zwart gehad :). Blauw is zeker geen lelijke kleur, maar het had niet mijn voorkeur.

Gewoonjan zei:
Qua geluid vind ik de 6r prima, de bass laat somsnogaleens te wensen over als je van echt knallen houdt, maar verder is 't zeker geen slechte set naar mijn mening.
Weet niet of je ook 6 speakers hebt besteld?

Nee, geen 6 speakers besteld. Volgens mij ging dat alleen in het "executive" pakket. Geluid even afwachten dan maar. Als het tegenvalt kunnen ze misschien het eea compenseren ivm de 1000 euro misgelopen korting :).

Menaz zei:
Klinkt goed! Ben benieuwd naar de foto's straks!

3-drs is trouwens geen optie. Dat is standaard. :mrgreen:
Haha true :). De auto komt begin Maart, dan zal ik meteen even foto's plaatsen.

Zijn er hier al mensen met een R-line? Zag er toevallig laatst een rijden dus ze worden blijkbaar al geleverd.
 
Welkom op dit forum, jeefke! Alvast veel voorpret met je bestelde Polo!
Heb inmiddels zelf één R-line bij de dealer gezien (werd gepoetst voor aflevering), en een tweede in "het wild". Ziet er goed uit, zo'n R-line! Big Grin
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Mag ik vragen wat het typenummer van die navi is en de prijs..? Ik heb een RNS 315 in backorder staan maar heb weinig hoop dat die gaat komen.
Kan je deze navi dan ook via het stuur bedienen eigenlijk?
Ik heb bij de VW dealer in De Lier een R line zien staan, zeer netjes!
 
enveekaa zei:
Mag ik vragen wat het typenummer van die navi is en de prijs..? Ik heb een RNS 315 in backorder staan maar heb weinig hoop dat die gaat komen.
Kan je deze navi dan ook via het stuur bedienen eigenlijk?
Ik heb bij de VW dealer in De Lier een R line zien staan, zeer netjes!

Sony XNV-L77BT. Voor prijzen moet je even het internet checken.

Via een adapter is deze inderdaad te bedienen via het stuur. Ik heb alleen geen stuurwiel bediening omdat dat niet mogelijk was op het r-line stuur.

Ik heb voor de Sony gekozen omdat ik de Tomtom navigatie incl live services enorm prettig vind.
 
He, jeefke. Ziet er goed, die unit van Sony! Net als jij vind ook ik de TomTom navigatie incl. Live-services erg prettig. Als 'ie in jou Polo is gemonteerd, wil je dan wat foto's posten? Ik ben erg benieuwd hoe die staat en past.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Zou toch eens serieus gaan praten met je dealer over die € 1000,-
Nou is het een leaseauto dus harde contanten zul je niet terugzien. Wel kun je ze verzilveren in de vorm van accessoires. Gaat je dealer daar niet in mee, bedank 'm dan hartelijk voor het afleveren en deel mede dat je het onderhoud, en toekomstige bestellingen van een nieuwe auto wel bij een andere dealer doet.
 
Holyoak zei:
Zou toch eens serieus gaan praten met je dealer over die € 1000,-
Nou is het een leaseauto dus harde contanten zul je niet terugzien. Wel kun je ze verzilveren in de vorm van accessoires. Gaat je dealer daar niet in mee, bedank 'm dan hartelijk voor het afleveren en deel mede dat je het onderhoud, en toekomstige bestellingen van een nieuwe auto wel bij een andere dealer doet.

Ga ik zeker doen! Wil rubbere matten en misschien iets aan het geluid laten doen. Ik zal eens contact opnemen met de dealer...

deMercer zei:
He, jeefke. Ziet er goed, die unit van Sony! Net als jij vind ook ik de TomTom navigatie incl. Live-services erg prettig. Als 'ie in jou Polo is gemonteerd, wil je dan wat foto's posten? Ik ben erg benieuwd hoe die staat en past.

Zodra de Sony erin zit zal ik foto's plaatsen. Nog een maandje wachten
 
Gisteravond opgehaald! Bevalt super... Ik ga nu even foto's maken voor jullie :)

Edit:

20120317135936-1.jpg

20120317135739-1.jpg

2r7njw1-1.jpg

dmw408-1.jpg

Betere foto's komen nog, het is nu nogal slecht weer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!