polo gti

vandaag polo gti gekocht, eindelijk naar lang zoeken stond hij gewoon bij mijn dealer in showroom van maart 2011 met 8400 km op de teller, 3deurs,advancepakket,executivve pakket,donker getinte ramen,licht en zicht pakket,parkeersensoren en detroits velgen, mijn polo 1.2 highline januari 2011 abt uitvoering ingeruild kreeg nog goede prijs voor terug,dus toen was de keus niet moeilijk meer, had al eerder proefrit in de gti gemaakt, ja toen was ik gelijk verkocht natuurlijk, volgende week wordt hij af geleverd, kan haast niet wachten,greetz nanini
 
FotoWRZIKEPPD-1.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!