Polo gti interieur inbouwen

airbags kan je overzetten, echter de stoelverwarming aansluiten kan ik je niet vertellen.
wat bij mij ook overgezet moest worden waren de gordelsluitingen, deze stekker paste niet in de bestaande stekker in de auto maar dit stelt niets voor.
Gr Marc
 
Vw polo 6r  Bleumotion  1.2 tdi 
Ik heb de set alcantara leder gekocht en de stoelen zitten inmiddels in de auto; Zie mijn SHOWROOM voor foto's.
@iichel je hebt wel gelijk betreft de airbags, deze zijn niet gelijkt. Je moet een stukje schuim wegsnijden dan past het prima. De montage punten zijn wel gelijk!

Het is wel een hele klus maar het resultaat mag er wezen! Deurpanelen zijn morgen aan de beurt! Stoelverwarming sluit ik later aan.
 
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!