polo gti cup edition algemene vragen

julie hebben hier heel veel wijsheid over volks wagenBig Grin nu ik zou graag wat meer weten over de cup edition hoeveel er zijn gemaakt hoeveel er in nedland zijn en dan ook hoeveel 5 deurs enz,enz
ik hoop dat julie mij wijzer kunnen maken



mvg ddv
 
Veel kan ik je er niet over vertellen (anderen juist des te meer wel), maar waar je zeker kan van zijn is dat het een erg unieke wagen is, de cup edition. En dat het een 5 deurs is maakt m nog unieker lijkt me;)
 
VW  6R  1.2TDI 
heel erg bedankt allemaal
weten julie toevallig ook of er nog andere cup rijders zijn hier op het forum???
@maik heb je in jou papieren ook geen type numers of dergelijke staan??
en weten julie mich wie er met mij een rijdende log kan maken met vcds??

want zoals ook in mn garage al is besproken zou ik graag weten of hij is gechipt
 
heel erg bedankt allemaal
weten julie toevallig ook of er nog andere cup rijders zijn hier op het forum???
@maik heb je in jou papieren ook geen type numers of dergelijke staan??
en weten julie mich wie er met mij een rijdende log kan maken met vcds??

want zoals ook in mn garage al is besproken zou ik graag weten of hij is gechipt

Je kunt het eens bij JD proberen te vragen of de auto een bekende is bij hun?
Of als je de orige eigenaar nog te pakken kunt krijgen, eens aan diegene vragen of en evt waar de auto gechipt is;)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!