Showroom Polo GTI AW spuiten

Hallo mensen,

Iemand enige ervaring kwa kosten voor het spuiten van een Polo GTI AW wit (volledig)?

Ik zit namelijk hierover te twijfelen ik heb op de voorzijde best wat steenslag ook bij de deuren heel lichtjes. Helaas heeft vandaag de gemeente schade aan mijn auto gemaakt gelukkig wel toegegeven, achterdeur een diepe veeg, en bumper een diepe veeg. Langs de auto gelopen met een bladblazer, snoeimateriaal en dergelijken.

Met dit erbij begin ik me wel te storen aan de lak van de auto. Alles is verder nieuw aan de auto van velgen tot het interieur zo jammer!

Wat zouden jullie doen in deze situatie? Natuurlijk zal ik een lichte vergoeding krijgen.
Verkoop spookt ook al door mijn hoofd, maar het is zo’n top wagen waar ook motorisch nooit op bezuinigd is geworden.

Volkswagen  Polo GTI AW - Polo 6R 
Tsja, dat is een moeilijke niet makkelijk te beantwoorden verhaal. Mijn zoon heeft zijn opel astra G stationwagon OPC laten spuiten en daarvan liep de prijs op van €7000,00 tot €10.000,00 ( orginele kleur en laatste prijs arden blue) omdat met de laatstgenoemde kleur de hele auto opnieuw in de lak gezet moest worden dus binnenkant auto en motor ruimte.

Volkswagen  Polo 
Tsja, dat is een moeilijke niet makkelijk te beantwoorden verhaal. Mijn zoon heeft zijn opel astra G stationwagon OPC laten spuiten en daarvan liep de prijs op van €7000,00 tot €10.000,00 ( orginele kleur en laatste prijs arden blue) omdat met de laatstgenoemde kleur de hele auto opnieuw in de lak gezet moest worden dus binnenkant auto en motor ruimte.
Bedankt voor het reageren,
Als ik hem spuit wil ik inderdaad alles. Dus ook sponningen, motor ruimte en dergelijken. Hoe is de kwaliteit van de lak en hoelang geleden is deze gespoten? Ik hoor veel verhalen dat het moeilijk is om het fabriek-robot resultaat te evenaren.

Volkswagen  Polo GTI AW - Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!