Polo GTI :: 2011 Volkswagen Polo

Welkom!
Leuke GTI. Ik wil niet je enthousiasme bederven, maar het is geen Cup Edition.
De Cup Edition is een aparte uitvoering van de 9N3 GTI en niet van de 6R GTI.
Welliswaar hebben ze beiden 180 pk..

Veel leesplezier hier op het forum.!
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Dank jullie wel voor de leuke reacties. Om eerlijk te zijn weet ik nog niet erg veel van de auto, heb hem afgelopen zaterdag gekocht, en staat nog bij de dealer. Maandag 24 november staat hij hier voor deur, of beter gezegd, zit ik erin hahahahah. Dus van de onderhoudhistorie weet ik ook nog niet zoveel, dat word dus boekjes na pluizen. Foto's zullen hier weldra gaan volgen als hij voor de deur staat. Eeerlijk gezegd heb ik nog niet echt plannen om iets te veranderen aan de auto, veel optie's zitten er al in natuurlijk, en leuke velgen zitten er al onder, dus misschien wat kleine dingen aanpassen, en vooral veel hier op het forum komen om meer te weten te komen over dit monstertje ;)
 
Polo  Polo 6R  1.4TSI 180PK 
@Ronald001: Wat WobbleKid bedoelt, is dat de motor van de GTI helaas wat technische problemen heeft gekend en dat het daarom zéér belangrijk is om hier meer over te weten.
Dat bedoel ik inderdaad. Ik heb gevraagd toen bijna mijn complete motorblok is vervangen bij 90.000km wat hierover in het boekje staat. Niets dus. Dat verbaasde mij nogal. Lijkt mij dat een toekomstige eigenaar dit wel wil weten als hij/zij de auto aanschaft. Maar als dingen onder 'garantie' (let op de aanhalingstekens, want ik vind dit persoonlijk maar ruim begrip dat in te vullen is op afspraak) vervangen worden dan zie je dat dus niet in de onderhoudspapieren terug. Ik was hier nooit van op de hoogte en ben blij dat ik het nu wel weet voor de toekomst, mocht ik ooit een 2e hands auto kopen.

Het is echt een leuke auto als hij goed rijdt hoor Big Grin. Ik wil je verder ook niet bang maken, maar ik wil wel eerlijk zijn en mijn ervaring delen. Straks kom je voor een hoop verassingen te staan en dat gun ik niemand. Ben bang dat is er ineens minder onder de 'garantie' mogelijk is als je de auto in privé bezit hebt dan dat er een leasemaatschappij achter je staat die dat gewoon afdwingt (zoals bij mij het geval is). Just my 2 cents..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!