polo gti 2011 inruilen

Laatst bewerkt door een moderator:
De dealer gaat je zeker geen €20.000,- geven. Eerder rond de €15.000,-
Mijn oude werkgever, Ford garage, zei altijd: als ik hem weer in de showroom zet moet ik er nog een ditje en datje aan laten doen en garantie geven etc.
Waarschijnlijk krijg je wel rond de 8% tot 10% korting op de Golf 7, tenzij je een business uitvoering aanschaft, daar heeft een dealer amper marge op.
 
Volkswagen  9N3  1.9 TDI by VAGtechniek 
Gaat altijd tegen vallen, ben vorige maand nog met een golf 5 gti voor inruil bij de dealer geweest, De marktwaarde ligt rond de 12.000, de betreffende auto was vol opties en in zeer goede staat. dealer geeft 8000 terug. is uiteindelijk ook voor 12.000 particulier verkocht.
 
De dealer wou mij 13.000 geven voor een Polo BM Comfortline uit 2012 met 23.000km bij inruil voor een golf 7.
De polo had mooie opties en een RNS510.
Uiteindelijk ingeruild bij een niet officiële dealer voor een nieuwe Golf 7, kreeg ik 2000 meer inruil en de Golf 5000 goedkoper dan de catalogus waarde.
Klinkt bijna ongeloofwaardig maar het is zo :)
 
maar ze vragen Gvd gewoon 1055 afleverkosten het moet niet gekker worden

Ja dat vind ik ook niet normaal.
Voor dat geld hebben ze de plastic plakkertjes eraf gehaald, afgetankt met de goedkoopste brandstof en een goedkope mattenset erin. Snel nog een doekje erover heen gehaald voordat je hem op komt halen. Oja en gevarendriehoek, een fles wijn in een houten doosje ofzo :)


Ik heb gister een offerte laten maken voor de Golf precies zoals ik hem heb.
Zelfs met de gebruikelijke 7% korting was ik nog 4300 euro goedkoper uit, dat geeft me een heerlijk gevoel.
 
7% korting? Je kan het makkelijk verder uitspelen, ligt natuurlijk aan de grote van de dealer, maar soms lukt 10/11%.
Laatste een nieuwe Volvo gekocht voor mijn moeder, 12% korting, en nog wat van de afneembare trekhaak prijs afgekregen...
 
Volkswagen  9N3  1.9 TDI by VAGtechniek 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!