Polo gti 2.0 2019 OPF delete

Beste Leden,

Ik heb afgelopen week mijn OPF laten verwijderen uit mijn polo 2.0 GTI van 2019. Het uitschrijven van de OPF is ook gebeurd, maar het motormanagement lampje komt telkens terug. Volgens hun is het wel uit het ECU weg geschreven, maar is het een beetje een puzzle om de juiste manier te vinden om de storing niet meer terug te krijgen.

Iemand hier ervaring mee? Ik hoor graag van jullie. Ik stoor me mateloos aan het motorlampje.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 
Lekker.
Zou t snel weer terug laten plaatsen en naar een goede garage gaan.
Die wel waar voor zijn geld geeft.
Je bent gewoon opgelicht.
Je zal niet de eerste zijn.
Succes
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Beste Leden,

Ik heb afgelopen week mijn OPF laten verwijderen uit mijn polo 2.0 GTI van 2019. Het uitschrijven van de OPF is ook gebeurd, maar het motormanagement lampje komt telkens terug. Volgens hun is het wel uit het ECU weg geschreven, maar is het een beetje een puzzle om de juiste manier te vinden om de storing niet meer terug te krijgen.

Iemand hier ervaring mee? Ik hoor graag van jullie. Ik stoor me mateloos aan het motorlampje.
Terug gaan en ze het laten oplossen.
Ik zou iig niet met een brandend lampje blijven rijden, hij word er wellicht onzuiniger door.
 
Ik heb een kennis met veel kennis Stick Out Tongue
Zeer bekwame tuner en die zei; ik wil het voor je doen maar liever niet.

De ene auto doet het perfect zonder en de ander heeft enkel gezeik.
Dit was wel 2,5 jaar geleden, geen idee hoe de ontwikkelingen zijn geweest maar je kan pech hebben?

Niet jouw probleem overigens, zij moeten het maar fixen.
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Vermoed dat het komt omdat de software voor de modellen met OPF filter is aangepast aan de iets hogere tegendruk van die OPF filter en dat moet idd op de juiste manier aangepast worden bij verwijdering ervan
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200 pk 
Je moet zorgen dat je eerst je originele software uit de auto laten halen, en dan moet ze die software aanpassen en terug je auto inladen, en dan pas de opf er onder uithalen, niet eerst opf er onder uit en dan pas software aanpassen, je gaat echt problemen veroorzaken anders.
 
Volkswagen  Polo  2.0 TSI 
Ik heb mijn software van de OPF bij Rica in Wateringen laten wegschrijven en een week later de OPF leeg gehaald, zo wist ik zeker dat ik geen foutmeldingen zou krijgen, Je kunt ze wellicht eens bellen om te kijken wat ze voor je kunnen betekenen .Succes ermee, alhoewel degene die je software nu heeft weg geschreven het waarschijnlijk niet helemaal goed heeft gedaan, zou zeker op verhaal gaan.
 
Volskwagen  Polo GTI aw  2 liter 280 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!