Polo GTI 1.8 2015

Goedemiddag,

Ik ben op dit moment bezig met een polo GTI. Volgende week ga ik waarschijnlijk proefrijden alleen is het enige wat mij nog een beetje tegen houdt, de km stand van de auto. De auto heeft namelijk 107.000 km gelopen. Het is een origineel Nederlandse auto uit 2015 waar door de vorige eigenaar veel geld in is gestoken (leer, de auto is verlaagd en heeft een milltek uitlaat en downpipe twv 2000 euro volgens bijbehorende factuur) Verder heeft de auto echt alle opties die mogelijk zijn, kortom een echt bommetje dus.

Hoe denken jullie hierover en raden jullie mij deze auto aan of juist af?
 
Volkswagen  Polo 6R GTI  1.8 
Goedemiddag,

Ik ben op dit moment bezig met een polo GTI. Volgende week ga ik waarschijnlijk proefrijden alleen is het enige wat mij nog een beetje tegen houdt, de km stand van de auto. De auto heeft namelijk 107.000 km gelopen. Het is een origineel Nederlandse auto uit 2015 waar door de vorige eigenaar veel geld in is gestoken (leer, de auto is verlaagd en heeft een milltek uitlaat en downpipe twv 2000 euro volgens bijbehorende factuur) Verder heeft de auto echt alle opties die mogelijk zijn, kortom een echt bommetje dus.

Hoe denken jullie hierover en raden jullie mij deze auto aan of juist af?
Wat is er mis met de km stand :)

Iemand die iets meer met z'n gti gereden heeft ipv z'n weekend aftrap bakje!

Vdr onderhoudsboekje lezen, waterpomp terugroep actie check en koppeling check
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr en GTI1999
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!