Polo GTI 1.4 GESTOLEN

Hi hi,

Mijn naam is Pebbles en ik heb sinds 3 weken mijn eerste Polo GTI 1.4 aangeschaft. Tot mijn grote verdriet is deze vannacht (01:49) gestolen vanuit omgeving Loosdrecht.
Het gaat om een zilver grijze Polo GTI uit het bouwjaar 2012 met kenteken 29-TFK-8. Mochten jullie was zien of tips hebben hoor ik het graag... alvast heel erg bedankt! De Polo rijdt op zwarte velgen, verder was de auto 100% origineel.
Met vriendelijke groet,

Pebbles G
 

Bijlagen

  • 267821FF-2586-4A7E-BA31-FA5EB7FCEBEB.jpeg
    267821FF-2586-4A7E-BA31-FA5EB7FCEBEB.jpeg
    152.6 KB · Weergaven: 104
  • 582F5BCA-8743-47BC-9AEA-A149DC7D7149.jpeg
    582F5BCA-8743-47BC-9AEA-A149DC7D7149.jpeg
    380.9 KB · Weergaven: 53
Polo  Gti  1.4 
Grrrr dat is echt waardeloos zeg zwaar kl**te dat een of ander kl**tzak jou dikke Polo jat sjjjittt.
Misschien even de in de omgeving gaan zoeken vaak zetten ze hem tijdelijk ergens achteraf (rustig straatje / hofje)
om hem later definitief weg te halen. Maar hopelijk heb je hem snel (onbeschadigd) terug, anders kom je er
hopelijk met de verzekering netjes uit. Blijft flink balen grrrrr succes met de afhandeling.
 
Volvo  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: Pebblesg
Erg triest dit! En dat na 3 weken al! :anguished: De kans is klein dat ik hem zie, maar als ik de komende tijd een grijze Polo GTI zie, dan ga ik toch op het kenteken letten.....
 
Volkswagen  Polo GTI 6C  1.8 TSI 252 pk (JD Engineering) 
  • Leuk
Waarderingen: Pebblesg
Hi hi,

Mijn naam is Pebbles en ik heb sinds 3 weken mijn eerste Polo GTI 1.4 aangeschaft. Tot mijn grote verdriet is deze vannacht (01:49) gestolen vanuit omgeving Loosdrecht.
Het gaat om een zilver grijze Polo GTI uit het bouwjaar 2012 met kenteken 29-TFK-8. Mochten jullie was zien of tips hebben hoor ik het graag... alvast heel erg bedankt! De Polo rijdt op zwarte velgen, verder was de auto 100% origineel.
Met vriendelijke groet,

Pebbles G


Zijn er nog specifieke details waaraan we de GTI kunnen herkennen ? Krasje, deukje, sticker enz.
Hopelijk heb je m snel weer terug...
 
  • Leuk
Waarderingen: Pebblesg
Het enige waaraan hij te herkennen was waren de zwarte velgen die niet origineel waren. Verder was de auto 100% origineel. Ik wilde het liefst namelijk zo min mogelijk eraan veranderen. De auto had ook helemaal geen schade nog. @HoMi
 
Polo  Gti  1.4 
verstandig om bij je volgende auto een gps tracker in je auto te plaatsen? Ik hoop voor je dat de Polo snel terug word gevonden
F32209A2-B423-43B7-927B-22F344A8F85A.png
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
Balen dat je GTI gestolen is. Ik hoop voor je dat hij toch nog onbeschadigd teruggevonden word.
Maar even 2 dingen.
Autodieven van tegenwoordig gebruiken vaak “GPS jammers”. Hierdoor werkt het signaal van je tracker niet.
Deze apparaatjes zijn voor een paar tientjes te krijgen op de bekendere Chinese websites.
Net als bovengenoemde tracker voor een fractie van het bedrag waarvoor hij aangeboden word, te vinden is op die Chinese websites.
Als je “ mini GPS tracker” in zoekopdracht invult is precies dat apparaatje als eerste hit voor een eurotje of 4-5 te krijgen.

Ik ben van mening dat je gewoon goed zichtbare mechanische beveiliging moet aanbrengen (zoals stuurslot of een bearlock) icm wat elektronische aanpassingen om te zorgen dat het dievengilde je auto overslaat.
Het klasse 3 alarm van VW stelt voor de huidige dieven totaal niks meer voor.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: Pebblesg
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!