Peter Laan
Lid
Heeft iemand ervaring met deze polo ? Ik kan er niets over vinden wel over de 75pk.
Volkswagen
POLO
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Had ik gisteren mee als leenauto toen de mijne voor een beurtje bij de dealer stond!Heeft iemand ervaring met deze polo ? Ik kan er niets over vinden wel over de 75pk.
Rijdt prima.Ik zou willen weten hoe hij rijdt ik heb m bestekd maar eigenlijk nog geen tests gelezen van de 80 pk. Dus hoe hoj bevalt enz. Groeten Peter
Ik heb denk ik een stoplicht of 4/5 links vooraan gestaan en was gewoon als eerste weg, dat ik vooraan kon invoegen/sorteren.Dank voor de reacties Ja ik had hem zo besteld en het kon later niet meer veranderd worden met een tsi. Als ik er maar geen paard voor hoef te spannen.
De eerste versnelling is met dit soort auto’s prima. Het “doortrekken” na de 3e heeft alleen geen zin.Ja een GTI met 260pk is andere koek maar we gaan het zien over een paar maanden hoop ik
Nou Peter, dat valt opzich mee haha!O dat klinkt niet slecht vlgs mij ben je een ervaren polorijder grt Peter
Valt toch wel mee?Je bericht en de titel zijn een beetje tegenstrijdig
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.