Polo comfortline mpi 80pk

Dank voor de reacties Ja ik had hem zo besteld en het kon later niet meer veranderd worden met een tsi. Als ik er maar geen paard voor hoef te spannen.
Ik heb denk ik een stoplicht of 4/5 links vooraan gestaan en was gewoon als eerste weg, dat ik vooraan kon invoegen/sorteren.

Het heeft absoluut geen power, kan het beetje vergelijken met een Polo 6R 1.2 BM qua vermogen.
Maar het rijdt gewoon prima!
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Ja een GTI met 260pk is andere koek maar we gaan het zien over een paar maanden hoop ik
De eerste versnelling is met dit soort auto’s prima. Het “doortrekken” na de 3e heeft alleen geen zin.
Je kan prima met het verkeer mee komen, dat is wat ik wil zeggen.

Dat het geen GTI is snap ik maar nogmaals, komende van een gechipte GTI, een dagje in deze vond ik zeker geen probleem.

Comfortabel, redelijke stoelen, handbak voelde makkelijk/goed aan en hij was lekker zuinig. Na een km of 60 (met sportief rijden) kon ik voor zowaar 6 euro tanken. Voelde me bijna lullig bij het tankstation Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
  • Haha
Waarderingen: FRL_AW
Je bericht en de titel zijn een beetje tegenstrijdig
Valt toch wel mee? Big Grin
Peter wil gewoon graag weten of er iemand ervaringen heeft opgedaan met het laatste model; de upgrade van de 75 pk naar de 80 pk versie. Reviews over het nieuwe model zijn inderdaad niet te vinden (iig niet door mij).
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSi 
Dit ias mijn DKW f11 van 1964 dat was de voorloper van de VW Golf die in 65 kwam de Volkswagenfabrieken hebben toen Auto Union DKW over genomen later is zoals bekend Audi weer terug gekomen als onder deel van VAG.
 
Volkswagen  POLO  Mpi 80pk 2021 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!