Polo Comfortline 1.2

Hallo Iedereen :)

Ik ben al ongeveer een maand lid van dit leuke forum en aangezien mijn polo is toegekomen in de garage. Wou ik hem ook even presenteren aan jullie. Voor het ogenblik staat hij wel nog in de garage (al twee weken) aangezien de makelaar hem op een verkeerde eigenaar heeft gezet. Voor ik hem eindelijk kan uitesten moet ik dus nog veel geduld hebben :( :!:

De pakketen die ik heb bijgenomen zijn:
Radio RCD 510, Aluvelgen Rivazza, Verdonkerde Ruiten, Alarm, Wiintermodule, Climatronic, Pack Business, Lederen Multifunctiestuur.
De instaplatten, sportpedalen en higline grill heb ik er ook laten op plaatsen.

http://img220.imageshack.us/img220/9645/polophieke7.jpg

http://img220.imageshack.us/img220/6607/polophieke9zondernummer.jpg

http://img593.imageshack.us/img593/1882/polosophie8.jpg

http://img440.imageshack.us/img440/6760/polophieke8zondernummer.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt allemaal voor de leuke reacties :!: :)

Het enige waarvan ik wat spijt van had, is dat ik de Boavista velgen niet heb kunnen nemen. Maar deze waren niet beschikbaar bij de uitgave comfortline. Nu de 16 inch Rivazza velgen vond ik ook niet mis.

[resize=600:1h73leju]http://img85.imageshack.us/img85/9238/velgc.jpg[/resize:1h73leju]

Flashrood had ook men voorkeur maar de pakketten met opties veranderde daardoor en het zou me nog is 500€ extra gekost hebben. Zodus ben ik bij mijn eerste keuze gebleven :)

@patrickGTI
Veel plezier ermee! Als alles goed verloopt met mijn nieuwe nummerplaat zou ik hem heel misschien ook morgen gaan ophalen. Hoop doet leven Big Grin
 
Bedankt allemaal voor de reacties!

Heb van de polo al zeker geniet gehad, ben de hele weekend weg geweest :cool:

Knap! Vind het alleen zonde dat elke standaard Polo zo'n traktor lijkt! Aan de polo zal je allessinds wel plezier beleven.
Op diejen eerste foto dak er heb opgezet van die velg staat hij inderdaad redelijk hoog tegenover den band. Maar toen stonden de transport blokken der nog op. Hij staat nu nog iets te hoog naar mijn goesting ma t'is toch al beter zonder die blokken :shock: Anders stak er direct een andere vering onder :)

Ik gaan eerst is kijken of het mogelijk is om een R-line stuur te laten plaatsen. Vind dat stuur mega aangezien het schoon afgeplat is en der ook beter uitziet. De foto is wel van een golf R-line uitgave.

[resize=600:3oip9aaf]http://img821.imageshack.us/img821/4629/dscn0134y.jpg[/resize:3oip9aaf]
 
Toevallig heeft Polofreak vandaag dit stuurtje erin gebouwd in mijn VW Polo BM
alleen er is nog iets mis met de claxon...Polofreak gaat dit nog even navragen
kvind het toch raar dat die claxon ineens het niet meer doet maar goed...alle knopjes werken links + rechts dus dat zit goed Big Grin (als je al MF stuur hebt dan gaat dit 100% werken!!)

het is denk ik een klein probleempje
zo vaak gebruik ik mijn toeter niet eens maar goed het is toch wel zo netjes om dit op te lossen...komt goed dinsdag 6 dec meer nieuws hierover
 
is zeker mogelijk om te plaatsen, hebben er hier al veel gedaan(waaronder ik) maar niet alle knopjes werken.
Je bedoelt dan de knoppen van de boordcomputer?

Toevallig heeft Polofreak vandaag dit stuurtje erin gebouwd in mijn VW Polo BM
alleen er is nog iets mis met de claxon...Polofreak gaat dit nog even navragen
kvind het toch raar dat die claxon ineens het niet meer doet maar goed...alle knopjes werken links + rechts dus dat zit goed (als je al MF stuur hebt dan gaat dit 100% werken!!)

het is denk ik een klein probleempje
zo vaak gebruik ik mijn toeter niet eens maar goed het is toch wel zo netjes om dit op te lossen...komt goed dinsdag 6 dec meer nieuws hierover
Ben is benieuwd!

Vraag mij alleen af het wat het kostenplaatje is van het R-line stuur :?:
 
Redbull1984 zei:
is zeker mogelijk om te plaatsen, hebben er hier al veel gedaan(waaronder ik) maar niet alle knopjes werken.
Je bedoelt dan de knoppen van de boordcomputer?

[quote:nnmpy9cn]Toevallig heeft Polofreak vandaag dit stuurtje erin gebouwd in mijn VW Polo BM
alleen er is nog iets mis met de claxon...Polofreak gaat dit nog even navragen
kvind het toch raar dat die claxon ineens het niet meer doet maar goed...alle knopjes werken links + rechts dus dat zit goed (als je al MF stuur hebt dan gaat dit 100% werken!!)

het is denk ik een klein probleempje
zo vaak gebruik ik mijn toeter niet eens maar goed het is toch wel zo netjes om dit op te lossen...komt goed dinsdag 6 dec meer nieuws hierover
Ben is benieuwd!

Vraag mij alleen af het wat het kostenplaatje is van het R-line stuur :?:[/quote:nnmpy9cn]

Stuur kost bij vagtechniek 425 Euro met airbag en kabel.

75 Euro voor het inbouwen.
 
Had even navraag gedaan bij de garage of het mogelijk was om het te plaatsen van het stuur. Dit kreeg ik terug als antwoord:

Het stuur zal niet gaan:

De GTi is een automatische versnellingsbak. Bijgevolg is het stuur steeds met schakel-peddels en kan het niet op jouw wagen.
Het stuur voor een R-line is niet beschikbaar met volumebediening. Jouw wagen heeft dit wél.

In het GTi stuur kan ik nog inkomen maar voor het R line stuur lijkt mij heel raar aangezien dat stuur toch voorzien is van de volume bediening (foto hierboven) Een paar leden van dit forum hebben het zelf al geplaatst.
 
Redbull1984, wat je wel kan doen is een Golf6 GTI stuur nemen, deze zijn ook verkrijgbaar zonder peddels ;)

Het prote probleem met de peddels schijnt het in de communicatie met de versnellingsbak te zitten, waardoor het een bijna onmogelijke opgave wordt als je ze echt werkend wil hebben :(
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!