Polo BM vandaag besteld...

Dag Polo-liefhebbers,

Na 1,5 jaar een Golf 6 diesel te hebben gereden gaat deze plaats maken voor een Polo... Reden: Polo is stukken goedkoper en veel completer dan mijn huidige Highline.

Zo is hij besteld:
Polo 1.2TDI BM Comfortline 5drs
Elekt. ramen achter
Winterpakket
Licht en Zicht pakket
Multifunctioneel leren stuur
Mistlampen met bochtenverlichting
Climatronic
PDC achter
Getinti glas
Executive pakket
Afneembare trekhaak
VW RNS 315 west Europa
Lederen bekleding truffel met wit stiksel
Highline grille
Chromen strip bumper voorzijde
17'' Boavista velgen
Korte antenne zwart
Kleur: wit

Nu even rondsnuffelen hoe iedereen de Polo vind en wat ik ervan kan verwachten.....
 
Mooi "vol" aangekleed!

Als ik de optielijst zo zie, had je dan prijstechnisch niet beter het Executive Plus pakket kunnen bestellen i.p.v. diverse opties afzonderlijk?

En ik denk dat het geen RNS315 zal zijn, maar een RNS310 (zie ook andere berichten op dit forum).

In ieder geval veel plezier met je nieuwe bolide gewenst!
 
Passie1979 zei:
Mooi "vol" aangekleed!

Als ik de optielijst zo zie, had je dan prijstechnisch niet beter het Executive Plus pakket kunnen bestellen i.p.v. diverse opties afzonderlijk?

En ik denk dat het geen RNS315 zal zijn, maar een RNS310 (zie ook andere berichten op dit forum).

In ieder geval veel plezier met je nieuwe bolide gewenst!

Dit heb ik expres gedaan, omdat ik de RNS315 wil hebben ivm buitenland gedetailleerd. Dit werkt goed bij de huidige series, ook de telefoon werkt OK. Bijkomend voordeel is dat de 315 nu achteraf ingebouwd wordt, geen bijtelling dus :)
 
@ gessel56:

Oké nu snap ik hem!
Eigenlijk geen verkeerd idee dan!

Ik wist overigens niet dat de RNS315 als after sales achteraf ingebouwd kon worden (en daarbij ook functionerend met multifunct. stuurwiel etc.). Anders was dat voor mij ook zeker een (beter) alternatief geweest voor mijn bestelling.
 
Passie1979 zei:
@ gessel56:

Oké nu snap ik hem!
Eigenlijk geen verkeerd idee dan!

Ik wist overigens niet dat de RNS315 als after sales achteraf ingebouwd kon worden (en daarbij ook functionerend met multifunct. stuurwiel etc.). Anders was dat voor mij ook zeker een (beter) alternatief geweest voor mijn bestelling.

Dit kan ook pas sinds kort... Dit is de RNS315 type nieuwe EOS en Touran... Heb nu de 310 (van eind 2009) en die werkt erg lastig met de meeste telefoons en werkt niet in Duitsland waar ik regelmatig heen ga voor mijn werk..
 
Passie1979 zei:
Ik zal in ieder geval de dealer benaderen hierover, want zoals ik op de VW site zie, kun je bij de Polo alleen de RNS310 als accessoire laten inbouwen achteraf:

Code:
http://www.volkswagen.nl/volkswagen-rijders/service-en-aftersales/accessoires/multimedia/autoradio-navigatie/volkswagen-rns315_golf.html

Code:
http://www.volkswagen-zubehoer-shop.de/shop/product_info.php?info=p2930_Radio-Navigationssystem-RNS-315.html

Code:
http://www.volkswagen-zubehoer-shop.de/shop/product_info.php?info=p2890_Radio-Navigationssystem-RNS-310--Touchscreen.html

Klopt, mijn dealer heeft het gewoon geprobeerd en al een aantal afgeleverd met 315
 
@ gessel56:

Weet jij zo wat de extra kosten zijn van de RNS315 t.o.v. de RNS310?
En als ik vragen mag: Welke VW dealer is dat?
Dan zal ik mijn dealer ook benaderen hierover aan de hand van jouw berichtgeving. Want de RNS315 heeft wel diverse voordelen t.o.v. de RNS310.
 
Passie1979 zei:
@ gessel56:

Weet jij zo wat de extra kosten zijn van de RNS315 t.o.v. de RNS310?
En als ik vragen mag: Welke VW dealer is dat?
Dan zal ik mijn dealer ook benaderen hierover aan de hand van jouw berichtgeving. Want de RNS315 heeft wel diverse voordelen t.o.v. de RNS310.

Ik weet niet wat de losse prijs is van de rns310 als acc. Ik betaald nu €1069 bij bovenop het executive pakket. Ik heb de auto besteld bij valleiautogroep veenendaal...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!