Polo BM project 2011 eindelijk af....

Eindelijk naar de zin en af zoals ik hem wilde:
H7 koplampen met xtreme powers en de h4 bixenon eruit.
High power leds dagrijverlichting.
17 inch boavista velgen met stille Falken banden echt super.
Highline ondergrill chroom en chromen achterstrip.
Tv met 7 inch scherm, Bleutooth, ipoddock, usb aansluiting, stoelverwarming, koplampsproeiers, waxoyl behandeling, rode leds binnenverlichting W8, multifunctioneel stuur, verwarmde spiegels en ruitensproeiers, automatisch dimmende binnenspiegel, getinte ramen, meer speakers, 4 electrische ramen, regensensor......

FotoUVJQGDXZD-1.jpg


FotoUFM7OJCDD-1.jpg
 
Hoop dat je lang plezier hebt aan je Chinese look a like RNS-510..

Wat mogelijkheden betreft zijn ze top.. Maar in me vorige auto (Seat Leon FR) heb ik er 2 keer in gehad (beide keren 550 euro betaald) en na een half jaar doen ze het (bijna) niet meer.. Ik was zo gefrustreerd dat ik ze zelfs gewoon in de container heb gedonderd.

Mijn 2e was zelfs identiek aan die van jou... Maar wie weet.. misschien zijn ze wel verbeterd de laatste jaar.. ;)

Voor de rest mooie auto ;) Veel plezier ermee..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!