Polo BM kopen

Balen van je TSI...

Hoorde van @BlackPoloBM dat de EGR klep veelal stuk gaat rond 100.000 - 150.000 Km. Had zelf nog geen problemen op 120.000 maar heb die software-matig uit laten zetten voor het geval dat. En volgens mij heeft Autoblog een buyers guide van de Polo's wat misschien wel interessant is om te bekijken.

Verders zou ik niet weten wat verstandig is, wat LoneFalcon zegt inderdaad, tis maar net hoeveel je wilt uitgeven voor meer optie's / KM-Stand etc.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Nou rond de 75pk dieseltje tussen de 120-150.000 km mijn budget is rond de 7500/8000 tuurlijk wil ik vele opties hebben maar dat is niet echt mogelijk voor dat budget
Belangrijk voor mij is waar moet ik opletten
Riem, egr en wat nog meer.
Pas bij 210.000 moet de riem vervangen worden las ik.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 75pk 
EGR klep inderdaad, deze heb ik softwarematig laten uitzetten. Brandstofpomp dacht ik, die is bij mij ook al vervangen.
Je mag mijne eventueel wel overnemen:)

1.2 TDI 75PK, bijna alle opties. Stoelverwarming, PDC, RNS310 met bluetooth, Coming/Leaving home, Trekhaak, Climate, 17inch OZ Racing velgen, zo'n beetje alles:)
KM stand: 140000 NAP
Net nieuwe APK en voorbanden. 2 weken geleden gebeurd.

Vaste prijs: 8500

Stuur maar een PB bij interesse.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI BlueMotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!