Polo BM fluittoon vanuit achterbank

Ik heb nu 5000 km op de BM staan en sinds kort hoor ik een fluittoon uit de achterbank komen. Het klikt als een testbeeld fluittoon van vroeger, voor diegenen die weten wat ik bedoel. Het is niet doordringend maar wel goed hoorbaar en alléén wanneer de motor draait. Ik gok de brandstofpomp... en het begint irritant te worden.

Andere mensen die dit probleem herkennen???
 
hmm ik heb geen idee...ik heb mijn Mp3 muziek altijd op 14-16 staan dus hoor daar niks van...maar ik heb al 21.000 km gereden met mijn polo ik zal er eens op letten of ik ook iets van een piepje hoor (denk het niet maar goed)
 
Heb dit ook gehad bij 5000km... Lijkt wel alsof je de 5000 bereikt, alles geluid gaat even :mrgreen:
Gewoon radio harder zetten... :lol:
Volgens mij de brandstof pomp!
Heb dit trouwens maar eve gehad, daarna niet meer... Ook trouwens niet meer op gelet, dan hoor je ook niet zoveel namelijk!
 
Ik heb geen fluittoon, maar wel een duidelijke 'zuiger' toon (denk aan stofzuiger). Je hoort hem goed als je stilstaat en de radio uit hebt of als je even uitstapt en om de auto loopt.

Wel eerder gehoord dat een andere polo bluemotions dit had, en die is teruggebracht naar de importeur (dealer kreeg het niet weg).
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!