Polo BM Executive Plus, Vol leer, Candy White :: 2011 Volkswagen Polo BM

Welkom rard! Zeer nette BM heb je. De witte stiknaad op de lederen bekleding staat erg netjes. Niet te besmettelijk, hoop ik?
Verder nog plannen met de auto?
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Thanks, heb de Polo nog niet, krijg hem als het goed is eind deze week!
Plannen? Voorlopig alleen ff de Pioneer TS-WX77A subwoofer inbouwen, en een mooi 17" setje velgen aan het einde v/d winter Stick Out Tongue
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hey...

Eindelijk is het me gelukt je over te halen om een bm te kopen...
Mooie auto hoor, en hoop hem snel te mogen aanschouwen!!!

Nog ff in de BMW, en dan lekker genieten van een echte auto ;)

Gr, Erik
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
Welkom op het forum rard!
Is zo te zien een mooie uitvoering van de BM!
Dat wordt zeker wel genieten ;)

Qua plannen heb je al 2 mooie vooruitzichten en de overige plannen komen waarschijnlijk vanzelf als je het forum eens goed doorkijkt :mrgreen:

Zonde dat er niet gelijk highline-stoelen in gezet zijn, dit is het net niet.

Ik gok dat dit een occasion is, dus hij kan er zo niks aan doen ;)
En verder, highline-stoelen erin laten zetten plus dan nog volledig laten bekleden met leder is ook een kostbare 'operatie' ;)
Ik zou best willen ruilen :mrgreen:
(al ontken ik natuurlijk niet dat highline stoelen toch net iets extra's hebben)
 
VW  6R  1.2TDI 
Thanks Erik! En de rest ook uiteraard. Big Grin

De sub ligt al te wachten, zojuist tussen de sneeuwbuien door ff uit de BMW gehaald. Koste wat bevroren vingers, maar het is gelukt.

Grt,

Gerard
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nieuwe velgjes Big Grin
20130525_100626.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!