Polo Bluemotion vraag

gezien de opmerking van de verkoper: incl ned kenteken.
Grote kans dat het een Duitse uitvoering is.
Deze zijn heel anders als de Ned uitvoeringen.

Maar in principe zijn het allemaal Trendline's met daarbij een aantal te kiezen opties.
 
cepselo zei:
Bedankt voor de reacties. Alleen nou weet ik het nog steeds niet zeker.. Dus ik ga vandaag maar eens bellen en het even vragen.

Maar vergeet niet dat Duitsland uberhaupt geen BM Comfortline kent. Die is verzonnen door PON Nederland. Is niks anders dan een beetje opgewardeerde Trendline. Dus in Duitsland is het altijd een Trendline. Je kunt dus daar alle opties wat je hier kunt krijgen daar los krijgen op een Trendline.
 
cepselo zei:
Bedankt voor de reacties. Alleen nou weet ik het nog steeds niet zeker.. Dus ik ga vandaag maar eens bellen en het even vragen.

Samenvatting:

Polo Bluemotions zijn allemaal trendline uitvoeringen.
Daarbij kan je een aantal opties bestellen.
Duitse uitvoeringen verschillen van Nederlandse, maar alleen in de opties die erbij zitten.

Staat deze auto je aan, en zitten de opties erop die je graag wilt --->Kopen
heb je graag meer/minder opties --->Verder zoeken
 
Ik zelf ben ook naar een Volkswagen garage geweest in Tilburg ( Van Mossel ) en die importeren de BM ook vanuit Duitsland. De levertijd kost daar 4 maanden. Ik heb een afspraak gemaakt met de eigenaar en ga maar eens even langs om het te bezichtigen.
 
Tip>> Kijk bij het reserverwiel op het chasis daar zit een sticker van volkswagen met wat gegevens erop
En daar staat ook op wel uitvoering je hebt
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!