Polo bluemotion [Aanrijding

Beste leden,

Eerste aanrijding is binnen.. En ja hoor tegenpartij rijd gelijk weg

Hoe het is gebeurd:

Het was pauze en we gingen naar de Enschotsestraat waar een shoarma tent is. Ik heb netjes geparkeerd en zei tegen mijn vriend dat ik even wat eten ging halen en hij besloot in de auto te wachten. Wanneer ik bij de shoarma tent stond hoor ik een hard geluid en zie een rode peugeot 306 door het rode verkeer rijden. Mijn vriend heeft gelijk zijn kenteken genoteerd en heb terplekke nog foto’s gemaakt.

img01953201109081210-1.jpg


img01952201109081209-1.jpg



Aanstaande maandag afspraak gemaakt om aangifte te doen.

Dat er nog mensen zijn die snel wegrijden :roll:
 
heb ook ooit een aanrijding met doorrijden gehad, gelukkig zat er een briefje van een getuige onder mijn ruitenwisser!
hiermee naar de politie gegaan en die hebben het kenteken wat op het briefje stond achterhaald en geconfronteerd, hierna hebben ze mij het telefoon nummer gegeven en heb ik het zelf alsnog met diegene uit kunnen werken.. gelukkig een dag voor die op vakantie zou gaan!

dus vrees niet, je hebt idd bewijs zat :)
 
Echt triest! Ik heb altijd in mijn gedachte dat als ik ergens naartoe ga en later terugkom bij mijn auto dat hij schade heeft. En die gast kan niet doen alsof hij het niet gevoeld of gevoeld heeft. Lekker begin v/h weekend.

Mocht de verzekering moeilijk doen en je no-claim gaan verhogen etc. dan wil ik wel een poging doen om het te weg te polijsten!
 
de schade valt mee dan...maar doorrijden is echt onbeschoft...zeker als er iemand in de auto zat...dan kenteken noteren en deze ermee confronteren!!
zit daar nog een regel op voor de politie dat men dan een bekeuring krijgt voor het doorrijden bij aanrijding (dus getuige...vriend die in je auto zat) heeft het kenteken gezien en opgeschreven

@Polodave

wat als je diegene opbelt en zegt dat die geen aanrijding heeft gehad...zulke klojos zullen er ook bestaan... :S terwijl je toch een getuige had die het kenteken had opgeschreven (en zeker type voertuig)
 
Zo heb ik het zelfde gehad iemand die na aanrijding weg is gereden kenteken genoteerd en aangifte gedaan dit was tevens ook in een parkeergarage.
Maar de mensen die zeiden dus van nee heb geen aanrijding gehad en ben daar niet geweest. Camera beelden proberen op te vragen maar ging niet ivm het privacy beleid. Politie deed vervolgens niks meer met de aanrijding alleen foto's gemaakt van de schade en me schade formulier ondertekend.

Vervolgens me verzekeraar formulier opgestuurd en schade laten maken.
Na een tijdje een brief binnen dat ze de schade niet konde achterhalen waardoor ik in de - schade vrije jaren ging....
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
@RJPolo, das wel zuur! :(

ik had de mazzel dat ik geraakt was door een witte auto, waar toch echt blauwe lak van de mijne op de bumper zat.. haar verklaring: 'voelde wel wat maar dacht dat het door de koude motor kwam' en dat in de nazomer :roll:

maar ben benieuwd hoe dit verhaal ondertussen afgelopen is?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!