Slammed Polo BlueGT van Syste.

Hi,I live in Turkey I'm a 2015 Polo bluegt owner , I want to change the front bumper what is the part number of the r line front bumper with headlight washer system ?
where I can buy online
thx
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4 TSI 150HP 
Hi,I live in Turkey I'm a 2015 Polo bluegt owner , I want to change the front bumper what is the part number of the r line front bumper with headlight washer system ?
where I can buy online
thx

Hello onursumer,
I dont know the partnumber of the R-line bumper but you can but them at your local VW-dealer new or at EBay secondhand.

Echt een super dik ding! Heb ik meteen een vraag aan je, verkoop jij die originele 17 inch Montani velgen niet? ;)
Dank je Slack079. De originele velgen worden niet verkocht. Deze zitten gewoon onder de polo voor het dagelijks gebruik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: Slack079
Ik zag je zaterdag een week geleden op flight forum bij het Philips gebouw. Of in ieder geval je auto, met iemand ernaast maar zag het te laat/veraf om te zien of jij dat was Stick Out Tongue De auto kon iig niet missen ;)
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
  • Leuk
Waarderingen: Syste
Ik zag je zaterdag een week geleden op flight forum bij het Philips gebouw. Of in ieder geval je auto, met iemand ernaast maar zag het te laat/veraf om te zien of jij dat was Stick Out Tongue De auto kon iig niet missen ;)

Haha. Goeie spot Jurgen!
Klopt.. ik ben daar tijdelijk wat controle werkzaamheden aan het uitvoeren.
Normaal kom ik met m'n Transporter, maar ben laatst eens met de polo gegaan.
Maar dat zal niet op zaterdag geweest zijn. Dan werk ik niet. Ik denk vrijdag..
 
Laatst bewerkt:
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Haha. Goeie spot Jurgen!
Klopt.. ik ben daar tijdelijk wat controle werkzaamheden aan het uitvoeren.
Normaal kom ik met m'n Transporter, maar ben laatst eens met de polo gegaan.
Maar dat zal niet op zaterdag geweest zijn. Dan werk ik niet. Ik denk vrijdag..
Het was volgens mij wel zaterdag, tegen de avond, iig niet vrijdag want toen ben ik zelf niet weggeweest Stick Out Tongue. Was verder geen enkele andere auto daar dan die van jou.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Hmmm, dan weet ik het niet. Ik ben daar alleen op ma-vr van 14:00 tot max 17:30...
Op zaterdag kom ik daar niet. Hoogstens dat ik ben gaan tanken bij Schippers op zaterdag, maar dan was ik niet op het terrein van Philips. :oops:
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
IMG_8622.JPG Daily modus still on....
Zaterdag maar weer eens grondig wassen en de BBSjes er weer onder om zondag nog eens naar VW Team Brabant meeting tokkelen in Oss.
De weersvoorspellingen zijn positief dus belooft een mooi dagje te worden.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: Bas6R
Niet omdat het moet, maar omdat het kan:

29715069510_8b28cd4428_b.jpg


Insta van maker van de foto: Sidney.jp
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!