Polo BlueGT :: 2013 Volkswagen Polo

Jij was natuurlijk wel een vroege vogel maw een van de eerste die hem bestelde en een nieuw produkt. Aan de andere kant die jongens worden toch op de hoogte gebracht door de firma over dit soort essentiële zaken. Maar ja je kunt ook niet alles weten. Vandaag nog even in de showroom wezen kijken, mis ik toch weer de voetverlichting en de verlichting in het handschoenenkastje bij de BGT. Jammer maar ik heb ze niet echt gemist op de BM de afgelopen 3 jaar. Net als de mistlampen gebruik ik nooit, maar de H4 is bagger, dus als ik iets ga bestellen is het met xenon
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Wie gebruikt er ooit mistlampen? Alleen de petjesjongens die willen laten zien dat ze mistlampen hebben.
Nog zo'n rampzalige uitvinding: Mistachterlicht. Te pas en te onpas door iedereen gebruikt. Sommige zetten het mistachterlicht op 1 oktober aan en met een beetje mazzel op 1 april weer uit.
Uitermate irritant.
 
Wie gebruikt er ooit mistlampen? Alleen de petjesjongens die willen laten zien dat ze mistlampen hebben.
Nog zo'n rampzalige uitvinding: Mistachterlicht. Te pas en te onpas door iedereen gebruikt. Sommige zetten het mistachterlicht op 1 oktober aan en met een beetje mazzel op 1 april weer uit.
Uitermate irritant.

Mistlampen voor: die ga ik binnenkort gebruiken voor bochtenverlichting, onder t motto doen die ook nog een keer wat en wat de daadwerkelijke functie van mistlampen, ik had ze toevallig afgelopen weekend nodig toen ik binnendoor tussen de weilanden reedStick Out Tongue verder geef ik je wel gelijk jaStick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
Er zit inderdaad Xenon op waardoor de mistlampen verdwijnen. Dit staat volgens mij ook wel in de folder van de polo 2013.
Verder zit er ook een navi rns 315 in en volgens de verkoper wordt deze dan zonder adapter geleverd dus daar ga ik maar van uit. Moet er niet aan denken dat dat ding erin zit. Wel erg jammer dat het panoramadak niet besteld kon worden maar daar zijn volgens mij al andere topics aan besteed.
Levering staat gepland voor 19 maart en kan echt niet wachten!
 
Volgens een drietal dealers waar ik ben geweest wordt de rns 315 ook gewoon met die lelijke adapter besteld. De demo auto bij pon had hem er ook nog gewoon zitten helaas... Maar ben benieuwd, dit van mij staat voor 2e week van april. Zou mooi zijn als dat lelijke ding er niet in zit.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Er zit inderdaad Xenon op waardoor de mistlampen verdwijnen. Dit staat volgens mij ook wel in de folder van de polo 2013.
Verder zit er ook een navi rns 315 in en volgens de verkoper wordt deze dan zonder adapter geleverd dus daar ga ik maar van uit. Moet er niet aan denken dat dat ding erin zit. Wel erg jammer dat het panoramadak niet besteld kon worden maar daar zijn volgens mij al andere topics aan besteed.
Levering staat gepland voor 19 maart en kan echt niet wachten!
Vrees dat de lelijke adaptor er echt wel inzit. Daarom heb ik op advies van mijn dealer de RNS315 achteraf laten inbouwen. Op jouw opdracht zal namelijk ook de bluetooth adaptor staan, die altijd extra gekocht moet worden om in de cradle te plaatsen.
 
van de week de dealer even een ( prijsje ) laten maken met of zonder RNS 315 en ook hij vertelde mij over de lelijke adapter, oplossing: voor 1075 euro inclusief inruil achteraf in laten bouwen met andere adapter. wel executive pakket nemen anders mis je luidsprekers enzo. Persoonlijk vind ik de rcd 310 bij dat pakket ook heel erg mooi misschien nog wel mooier dan de RNS310. Wellicht een nette Tom Tom live met bluetooth erbij , geen gezeur met kaart updates en een stukje goedkoper.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!